دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تبریزی و جبران دو فصل ناکامی در 9 بازی

دومین گل مهاجم فرصت‌طلب گل‌گهر؛ تبریزی و جبران دو فصل ناکامی در 9 بازی!؛ مهاجم 30 ساله گل‌گهر توانست روز گذشته با فرصت‌طلبی شمار گل‌های خود در لیگ بیست و یکم را به عدد 2 برساند.

تبریزی و جبران دو فصل ناکامی در 9 بازی

به گزارش ورزش در جریان کامبک شاگردان قلعه‌نویی در دربی کرمان مقابل مس، مرتضی تبریزی مهاجم بلندقامت گل‌گهر یکی از امیدهای سرمربی باتجربه تیم سیرجانی به شمار می‌رفت و این مهاجم فرصت‌طلب نیز به دنبال موقعیتی برای درخشش و گلزنی بود؛ در روزهای مصدومیت یونس شاکری و خارج شدن نام مهاجم گابنی از فهرست گل‌گهر، تبریزی یکی از مهره‌های کلیدی امیر قلعه‌نویی در خط حمله تیمش به حساب می‌آید.

تبریزی روز گذشته در شرایطی که تیمش با 2 گل از حریف خود عقب بود، با جای‌گیری مناسب توانست ریباند ضربه نوید عاشوری که به تیرک دروازه مس برخورد کرد را به گل تبدیل کند تا این‌چنین دومین گل خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را به ثمر برساند و پایه‌گذار بازگشت تیمش به بازی نیز شد.

مهاجم 30 ساله گل‌گهر پیش از گلزنی مقابل مس در هفته نخست رقابت‌های لیگ موفق شده بود مقابل تراکتور گلزنی کند.

مرتضی تبریزی در شرایطی در 9 مسابقه حضورش در ترکیب این فصل گل‌گهر توانسته 2 بار گلزنی کند که در مجموع دو فصل گذشته و 31 بازی توانسته بود این میزان گل را به ثمر برساند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋