دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توافق اینتر و یوونتوس؛ سوپرجام به تعویق می افتد؟

دو باشگاه اینتر و یوونتوس خواهان این هستند که دیدار سوپرجام ایتالیا تا پایان فصل به تعویق بیفتد.

توافق اینتر و یوونتوس؛ سوپرجام به تعویق می‌افتد؟

به گزارش ورزش، شیوع گسترده ویروس کرونا و مشخصاً سویه اومیکرون قاره سبز را تحت تاثیر قرار داده و مشخصا فوتبال اروپا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. این دردسر ابتدا در انگلیس اوج گرفت و حالا سایر لیگ های معتبر اروپایی از جمله ایتالیا نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند.

این همه‌گیری دوباره ویروس کرونا باعث شده سازمان لیگ فوتبال ایتالیا تصمیم بگیرد ظرفیت استادیوم ها را به 50 درصد کاهش دهد و حالا در همین راستا دو باشگاه اینتر و یوونتوس خواهان این شده اند که به دلیل وضعیت به وجود آمده، در دیدار سوپرجام ایتالیا تا پایان فصل به تعویق بیفتد.

توافق اینتر و یوونتوس؛ سوپرجام به تعویق می‌افتد؟

در واقع هر دو باشگاه راضی هستند که برگزاری این مسابقه به تعویق بیفتد و به نظر نمی‌رسد که سازمان لیگ فوتبال ایتالیا نیز مخالفت چندانی با این مسائل داشته باشد. در واقع با توجه به تقویم فعلی قرار است دیدار سوپرجام بین قهرمان سری آ یعنی اینتر و یوونتوس، فاتح کوپا ایتالیا در تاریخ 12 ژانویه برگزار شود اما حالا به نظر می‌رسد که با توافق دو طرفه این بازی به احتمال فراوان تا پایان فصل به تعویق خواهد افتاد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋