دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یووه و کابوسی که بیشتر از رونالدو هزینه داشت

یووه و کابوسی که بیشتر از رونالدو هزینه داشت

آرون رمزی، ستاره همیشه مصدوم یوونتوس، در سال 2021 نتوانست بازی های زیادی در ترکیب این تیم انجام دهد.

به گزارش ورزش، آرون رمزی در سال 2019 با انتقالی آزاد از آرسنال به یوونتوس پیوست. او 70 بازی در تمام رقابت ها با بیانکونری انجام داده است، اما در این فصل تنها در سه مسابقه برای یوونتوس به میدان رفته که در نوع خود آمار کابوس وار و عجیبی محسوب می شود.

ماسیمیلیانو آلگری در ابتدای فصل از ستاره ولزی به عنوان یک بازیساز استفاده کرد که البته به نظر می‌رسید خود او تمایل زیادی به بازی در این پست نداشت. با این حال آرون رمزی پس از آن دچار آسیب‌دیدگی شد و در ادامه به ریکاوری پرداخت؛ کاری که در بیشتر دوران حضور خود در یووه مشغول انجام آن بوده است.

یووه و کابوسی که بیشتر از رونالدو هزینه داشت

اما توتو اسپورت گزارش قابل توجهی درباره آرون رمزی منتشر کرده و مدعی شده که هزینه هر دقیقه ستاره ولزی در سال 2021 حتی از کریستیانو رونالدو بیشتر است. فوق ستاره پرتغالی در ماه آگوست به منچستریونایتد بازگشت اما از ژانویه 11507 دقیقه با پیراهن بیانکونری بازی کرده بود. هزینه هر دقیقه او 7821 یورو بود.

از سوی دیگر، رمزی در سال 2021 تنها 840 دقیقه بازی کرده است که هزینه هر دقیقه آن 8928 یورو است. به طرز عجیبی، او تقریباً به همان اندازه برای کشورش بازی کرده است؛ 778 دقیقه.

یووه و کابوسی که بیشتر از رونالدو هزینه داشت

گفتنی است به نظر می رسد که آرون رمزی آخرین روزهای حضور خود در یوونتوس را تجربه می‌کند و مدیر برنامه و اخیراً با سران این باشگاه دیدار کرده تا مقدمات جدایی اش در ژانویه را فراهم کند. همچنین از نیوکاسل به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای هافبک ولزی نام برده می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋