دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا به من گفت بمیرید ولی رئال را ببرید

اونانا در مصاحبه دیلی میل؛ گواردیولا به من گفت بمیرید ولی رئال را ببرید!؛ دروازه بان سابق بارسا و حال حاضر آژاکس در مورد گفت و گوی سه سال پیش خود با پپ گواردیولا صحبت کرد.

گواردیولا به من گفت بمیرید ولی رئال را ببرید

به گزارش ورزش، آندره اونانا گلر کامرونی 25 ساله آژاکس فوتبالش را از اکادمی بارسا در سال 2010 شروع کرد و تا 2015 نیز در عضویت آبی اناری ها بود ولی سپس راهی تیم جوانان آژاکس شد و به پیراهن تیم اول این باشگاه نیز رسید.

او 9 ماه اخیر به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش محروم بود ولی به تازگی توانست به فوتبال برگردد و برای آژاکس به میدان برود. از اونانا به عنوان یکی از اهداف بارسا برای فصل بعد نام برده می شد ولی او با اینتر برای فصل بعد به توافق رسیده است.

گواردیولا به من گفت بمیرید ولی رئال را ببرید

اونانا سه سال پیش گلر اصلی آژاکس در برتری تاریخی 1-4  بر رئال در برنابئو بود. مارس 2019 آژاکس در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به برنابئو رفت و توانست کهکشانی ها را با شکستی پر گل روبرو کند. بازی رفت را رئال در آمستردام 1-2 برده بود اما در خانه حرفی برای گفتن نداشت.

گواردیولا به من گفت بمیرید ولی رئال را ببرید

اونانا در مصاحبه با دیلی میل خاطره جالبی از آن بازی تعریف کرد:« پیش از رویارویی با رئال یادم است که برای تماشای بازی شالکه و سیتی به آلمان رفتم و سپس فرصتی دست داد تا با پپ گواردیولا ملاقات کنم. از دوران حضورم در بارسا با او آشنایی داشتم و دقایقی گفت و گو کردیم. پپ به بازی با رئال اشاره کرد و با خنده گفت، آندره، تو الان در بهترین فرم خودت هستی. درست است که بازی رفت را باخته اید ولی حالا یک جدال مهم در بازی برگشت دارید و راهی ندارید جز اینکه پیروز شوید.

بمیرید ولی برنده شوید. به برنابئو بروید و همه توان تان را بگذارید. می توانید ببرید یا ببازید ولی مثل یک قهرمان بازی کنید. حرف های پپ را برای هم تیمی هایم تعریف کردم و پیغام او را انتقال دادم. دو شوت اول مان به گل تبدیل شد و حتی در شیرین ترین رویاهایم نیز تصور نمی کردم که 1-4 برنده شویم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋