دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادعای کذب و عجیب کورتوا در مورد کرونا (عکس)

روز گذشته بود که اعلام شد تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش ورزش، روز گذشته باشگاه رئال مادرید خبر از ابتلای 4 بازیکن خود به کرونا داد. رئال از دو هفته پیش بود که اسیر موج جدید کرونا شد و تا 9 بازیکن خود را به همین دلیل از دست داد و در حالی که به نظر می رسید شرایط رو به بهبود است، تست تیبو کورتوا، فده والورده، ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس مثبت شد.

ادعای کذب و عجیب کورتوا در مورد کرونا (عکس)

گلر بلژیکی رئال در واکنش به این اتفاق و در توئیتر خود نوشت:« متاسفانه و با وجود رعایت کردن همه موارد بهداشتی، در تست اخیر نتیجه تست کرونایم مثبت شد. هنوز علائمی ندارم اما در خانه هستم و همچنان پروتکل ها را رعایت می کنم. در خانه تمرین می کنم تا هر چه زودتر برگردم. ممنون از همگی.»

Thibaut Courtois junto al chef Salt Bae

کورتوا مدعی شده است که تمامی موارد بهداشتی را رعایت کرده اما انتشار تصاویر و ویدیوهای او در رستوران نصرت در دوبی این ادعا را کاملا زیر سوال می برد. او بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار نصرت، آشپز معروف ترکیه ای و در حال صرف استیک 1000 یورویی دیده می شود و عکس های بسیاری از او در کنار دیگر افراد حاضر در رستوارن نیز منتشر شده است.

در هر صورت کورتوا بازی یکشنبه برابر ختافه را از دست خواهد داد و اکنون نوبت به آندری لونین گلر جوان اوکراینی رئال می رسد تا ارزش هایش را اثبات کند.

ادعای کذب و عجیب کورتوا در مورد کرونا (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋