دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرز دلیل ثبات رئال است، برای نیمار توپ طلا می سازم

دنی آلوز:؛ پرز دلیل ثبات رئال است، برای نیمار توپ طلا می‌سازم؛ دنی آلوز ستاره برزیلی بارسا به تمجید از رئیس رئال پرداخت و نیمار را شایسته توپ طلا دانست.

پرز دلیل ثبات رئال است، برای نیمار توپ طلا می‌سازم

به گزارش ورزش، دنی آلوز مدافع راست باتجربه و قدیمی بارسا در نیم فصل دوم فصل جاری می تواند به میدان برود و او به ژاوی هم تیمی قدیمی و مربی فعلی ملحق شده تا با استفاده از تجربیات بزرگ خود بتواند به بارسلونا در راه بازسازی کمک کند.

در بارسا انقلابی در حال رخ داده است. ژاوی مربی نسل جدید بازیکنان بارسلونا شده و حالا یک نام آشنا نیز به او ملحق شده است، دنی آلوز. 

پرز دلیل ثبات رئال است، برای نیمار توپ طلا می‌سازم

آلوز در مصاحبه با خبرگزاری "EFE"،  و درباره دلیل ثبات و نتایج خوب رئال مادرید در سال های اخیر گفت:« آنها یکی از محترم ترین افراد را در رأس باشگاه خود دارند و او کسی نیست جز فلورنتینو پرز که در این باشگاه کارهای بزرگی انجام داده است. او تنها به باشگاه رئال و موفقیت آن فکر می کند. پرز توانسته چالش های بزرگی را در رئال پشت سر بگذارد. به نظرم دلیل اصلی ثبات این باشگاه، شخص پرز است.»

پرز دلیل ثبات رئال است، برای نیمار توپ طلا می‌سازم

آلوز 38 ساله در نخستین بازی بارسلونا در سال جدید(یکشنبه برابر مایورکا) به خاطر ابتلا به کرونا نمی تواند به میدان برود.

او درباره ناکامی های نیمار در کسب توپ طلا گفت:« نیمار نتوانسته رای لازم را به دست بیاورد و کارشناسان ترجیح داده اند در سال های اخیر به بازیکنانی دیگر رای بدهند. به نظر می رسد که بعضی ها سبک بازی نیمار را دوست ندارند. من اما به سبک بازی او علاقه دارم و نیمار را شایسته کسب توپ طلا می دانم. خودم سه توپ طلا می سازم و آنها را به نیمار هدیه می دهم (با خنده).»

پرز دلیل ثبات رئال است، برای نیمار توپ طلا می‌سازم

آلوز درباره قهرمانی آرژانتین با مسی در کوپا آمه‌ریکا هم گفت:« همیشه دوست دارم خودم با برزیل قهرمان شوم و اگر این امکان وجود نداشت، قهرمانی به یکی از دوستانم برسد. بسیار خوشحالم که مسی توانست جام قهرمانی را بالای سر برد. او همواره آرزو داشت که قهرمانی ملی داشته باشد و به این خاطر برای او خوشحالم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋