دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رجبی: یک هافبک پیدا شد که شهامت شوت زدن دارد

رجبی: یک هافبک پیدا شد که شهامت شوت زدن دارد

مردم نمی‌توانند از این فوتبال ها لذت ببرند؛ رجبی: یک هافبک پیدا شد که شهامت شوت زدن دارد؛ دفاع سابق استقلالی ها در دهه ۶۰ از مهدی مهدی پور هافبک آبی ها تمجید می‌کند.

به گزارش ورزش، پس از برگزاری دیدار های هفته دوازدهم لیگ برتر و برد ۱-۰ استقلال مقابل فولاد  رضا رجبی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگویی با خبرنگار ورزش با انتقاد از کیفیت بازی ها لیگ برتر گفت: عدم ثبات مدیرها و مربیان و هیات مدیره به یک شکل باعث شده که فوتبال پر از احتیاط شود و زیبایی فوتبال کم شده است‌. مربیان هم اذعان دارند که اتفاقاتی که باید در فوتبال رخ بدهد و هیجان بازی و ذهن برتر و گل ها یا حداقل موقعیت های زیاد از بین رفته و من فکر نکنم مردم ما از این فوتبال ها خیلی لذت ببرند.

او با اشاره به بازی روز گذشته استقلال مقابل فولاد ادامه داد: در این بازی هم توپ در وسط زمین در جریان بود و هیچ تیمی موقعیتی نداشت و یک شوت که جزئی از فوتبال است را آقای مهدی پور زد و بالاخره بعد از مدتها ما دیدیم که هافبک ها شهامت شوت زدن را پیدا کردند. واقعا یک شوت استثنایی با روی پا زد که قوس برداشت و تغییر مسیر نداد و هیچ گلری هم نمی‌توانست آن توپ را بگیرد. استقلال سه امتیاز را گرفت و جایگاهش را در صدر تثبیت کرد ولی فکر می‌کنم اگر از آقای مجیدی و آقای نکونام سوال کنید، هیچکدام از بار فنی و تاکتیکی این بازی راضی نبودند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به احتمال حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این مساله از زشت هم زشت تر است‌. این اتفاقاتی که امروز رخ می‌دهد نتیجه گذشته عدم مدیریت است. ما هر کسی را بالا سر تیم های ورزشی می‌گذاریم و آنها را عضو هیات مدیره و مدیرعامل می‌کنیم. کسانی پای قراردادها می‌آیند و قرارداد می‌بندد که هیچ شناختی از نوع قراردادهای بین المللی ندارند و فقط می‌خواهند یک دوره ای باشند و ماست مالی شود و یک گزارش جعلی هم بفرستند که ما این کارها را انجام می‌دهیم ولی بار کج به مقصد نمی‌رسد.

او ادامه داد: این اتفاق از یک جهت می‌تواند نکته مثبتی باشد که بدانند که AFC با این داستان شوخی ندارد‌. ما باید در فوتبالی که مردم از آن بی بهره هستند و لذت نمی‌برند حداقل پول ها را در ساختارسازی خرج کنیم و تراز های مالی را درست کنیم. خیلی بد است‌. خیلی هم جالب است که ما دشمن داخلی هم داریم. عده ای از خود ایران به قدری قشنگ گزارش می‌دهند و شرایط را برای AFC روشن می‌کنند که خود آنها هم ترغیب می‌شوند که اقدام کنند و بگویند وقتی اینها در بین خودشان این مسائل را دارند ما هم باید استفاده کنیم. فوق العاده برای مملکت و فوتبال ما که در آسیا همیشه جزو برند ها بودیم بد است که بگویند اینها نه تراز مالی دارند و نه استادیوم دارند و این میزان هم بدهی دارند.

رجبی با اشاره به قراردادهایی که با مربیان و بازیکنان خارجی بسته می‌شود عنوان کرد: در بخش بدهی ها ما هم آبرویمان را می‌دهیم و هم پولمان را. دو بار باید این اتفاق رخ بدهد. کالدرون اینهمه سر و صدا داشت و در آخر هم پول او را دادند و آبرو و حیثیت ما هم رفت. همه همینطور هستند. مدیرانی را بگذارید که یا قرارداد نبندند و یا منابع مالی آن را تامین کنند‌. من وقتی می‌خواهم چک بکشم اول پول آن را تامین می‌کنم و بعد چک می‌کشم. ما حتی این کار را نمی‌کنیم.

رجبی: یک هافبک پیدا شد که شهامت شوت زدن دارد

پیشکسوت فوتبال ایران ضمن انتقاد از حواشی زیاد فوتبال ایران گفت: الان نیمکت های ما بیشتر از داخل زمین اخطار می‌گیرند و اخراج می‌شوند. مربی هایی که باید معلم باشند و کسانی را اطراف خودشان بیاورند که آرامش را به فوتبالی تزریق کنند مدام تنش و درگیری و دعوا دارند. آدم خجالت می‌کشد. ما حتی در این مساله هم به قهقرا می‌رویم. به قدری نیمکت ها شلوغ می‌کنند و امنیت داوری را هم به هم زده‌اند. بیانیه می‌دهند. نمی‌دانم چه چیزی می‌تواند جلوی این مسائل را بگیرد.

رجبی در پایان گفت: اتفاقات در بحث آسیا هم خیلی زشت است ولی این برای سوءمدیریت است و اینکه ما مدیرانی را انتخاب می‌کنیم می‌خواهند بمانند و می‌گویند ما می‌رویم و هر اتفاقی افتاد، بیفتد. نمونه آن آقای مددی که تا این حد لطمه زده و به او می‌گویند برو مسئول ورزشگاه آزادی شو. این مسائل تکراری است. ما خیلی با خودمان ناصداقتی داریم و این را AFC فهمیده و کوتاه هم نمی‌آید. سه ماهی هم که آقایان گفتند ما این کار را می‌کنیم اصلا قانونی نبوده و جزو قوانین بین المللی نیست. از اول هم وقت خریدند و به جامعه فوتبال هم دروغ گفتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋