دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت خوش یمن کاپیتان پورعلی در دربی (عکس)

بعد از گذراندن یک جلسه محرومیت؛ بازگشت خوش‌یمن کاپیتان پورعلی در دربی (عکس)؛ کاپیتان باتجربه گل‌گهر سیرجان در دربی کرمان یکی از بازیکنان شاخص میدان بود و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.

بازگشت خوش‌یمن کاپیتان پورعلی در دربی (عکس)

به گزارش ورزش در نبرد گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان که با تساوی 2-2 به پایان رسید، امین پورعلی یکی از چهره‌های ویژه دربی کرمان بود؛ کاپیتان گل‌گهر بعد از گذراندن یک جلسه محرومیت به واسطه کارت قرمزی که در دوئل با فولاد دریافت کرده بود و در مقابل آلومینیوم اراک حضور نداشت، بازگشت موفقی به میادین داشت.

پورعلی روز گذشته در ترکیب اصلی تیمش مقابل مس به میدان رفت و توانست در نبرد با خط میانی مس رفسنجان به خوبی دوئل‌های یک به یک را پیروز شود و نبض میانه زمین را در اختیار داشت.

به جز برتری در دوئل‌های انفرادی، کاپیتان گل‌گهر در فاز تهاجمی هم به کمک تیمش به مانند بازی‌های گذشته آمد و با پاس‌های کلیدی خود تلاش کرد تا ورق بازی را به سود تیمش بازگرداند و در فرار از شکست شاگردان قلعه‌نویی نقش پررنگی را داشت.

بازگشت خوش‌یمن کاپیتان پورعلی در دربی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋