دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گوهری: امیدوار به روزهای بهتر هستیم

گوهری: امیدوار به روزهای بهتر هستیم

دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید مشکلات مالی گریبان‌گیر همه تیم های نفتی شده است.

به گزارش ورزش، تیم صنعت نفت آبادان روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر با ارائه عملکردی عالی موفق شد آلومینیوم اراک را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. احمد گوهری گلر جوان تیم صنعت نفت درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی فوق العاده خوب بود و همه بازیکنان دوست داشتند بازی را ببریم و خدا را شکر که توانستیم با یک بازی خوب و تاکتیکی ببریم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

او ادامه داد: بچه ها خیلی خوب بازی کردند و خیلی پر قدرت و پر انرژی بودند و خیلی دوست داشتیم بازی را ببریم و خیلی هم بازی مهمی برای ما بود‌. کادرفنی و بازیکنان زحمت می‌کشند و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. سه امتیاز این بازی حیاتی بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم.

دروازه بان صنعت نفت با بیان این مساله که تاکنون دریافتی نداشته‌اند، در خصوص شرایط مالی این تیم اظهار داشت: وضعیت مالی تیم مشخص است. هفته سیزدهم است و ما هیچ دریافتی نداشتیم ولی با تمام وجود تلاش می‌کنیم و به روزهای بهتر امیدواریم. مشکلات از سمت طبقات بالاتر و وزارت است و بند ها و تبصره هایی که گریبان‌گیر صنعت نفت شده و اکثر تیم های نفتی هم همین مشکل را دارند. قرار بود هفته پنجم دریافتی داشته باشیم که فعلا این اتفاق رخ نداده است.

وی درباره دیدار هفته آینده صنعت نفت مقابل مس رفسنجان هم توضیح داد: تیم رفسنجان تیم خوبی است و مهره های خوبی دارد و نتایج خوبی هم کسب کرده است و الان هم در رتبه پنجم جدول قرار دارد. قطعا بازی سختی داریم اما با تمام وجود منتظر اتفاقات فوق‌العاده عالی هستیم و امیدواریم در بازی بعد هم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

گوهری در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون آینده صنعت نفت در فصل جاری گفت: بازیکنان و کادرفنی و مدیریت همه نهایت تلاشمان می‌کنیم و امیدواریم که اتفاقات خوبی برایمان رقم بخورد. همه ما منتظر اتفاقات خوب در آینده هستیم و به روزهای بهتر امیدوار هستیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋