دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بحران عجیب در چلسی؛ توخل بی دفاع می شود

مدیران باشگاه چلسی از همین حالا باید به فکر تقویت خط دفاعی خود برای فصل بعد باشند.

بحران عجیب در چلسی؛ توخل بی دفاع می‌شود

به گزارش ورزش، قرارداد آنتونی رودیگر، سزار آسپلیکوئتا، آندریاس کریستنسن و تیاگو سیلوا، چهار مدافع چلسی همگی در پایان این فصل به اتمام می رسد و هنوز مدیران این باشگاه در مورد حفظ این بازیکنان به توافق نرسیده اند. در این میان به نظر می رسد جدایی آنتونی رودیگر قطعی شده و اخبار حاکی از آن است که این مدافع 28 ساله و آلمانی احتمالا به زودی و با قراردادی آزاد راهی رئال مادرید خواهد شد.

 

بحران عجیب در چلسی؛ توخل بی دفاع می‌شود

 

سزار آسپلیکوئتای 32 ساله در ماه های اخیر به بازیکنی نیمکت نشین در چلسی تبدیل شده و زمزمه هایی در مورد بازگشت او به لالیگا شنیده می شود. از بارسلونا به عنوان جدی ترین مشتری سزار آسپلیکوئتا نام برده شده و به نظر ژاوی قصد دارد با این مدافع اسپانیایی همکاری خود را آغاز کند. آندریاس کریستنسن دانمارکی و 22 ساله نیز دیگر مدافعی است که در لیست خرید بارسلونای جای دارد. حتی نشریه اسپورت این هفته در گزارشی مدعی شد طرفین در تمامی موارد به توافق دست یافته اند و تنها احتمال جذب ماتیس دی لیخت باعث شد بارسلونا این انتقال را فعلا قطعی نکند.

 

اما تیاگو سیلوای 37 ساله برای تمدید یک ساله قرارداد خود با چلسی به توافق رسیده و احتمالا فصل بعد در لندن باقی خواهد ماند. اما سپردن وظایف دفاعی به بازیکنی در این سن و سال و حساب کردن بیش از اندازه روی او منطقی نیست و توماس توخل او را به عنوان یک گزینه جانشین قلمداد خواهد کرد. اخباری در مورد احتمال انتقال ماتیس دی لیخت به چلسی شنیده شده و این باشگاه به جز او نیز حداقل باید برای خرید یک مدافع میانی و باکیفیت دیگر اقدام کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋