دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دی، ماهِ گلزنی کاپیتان شجاعی(عکس)

پایان طلسم 732 روزه مسعود در نقشِ جهان؛ دی، ماهِ گلزنی کاپیتان شجاعی(عکس)؛ کاپیتان نساجی مازندران توانست در یک مسابقه به اصطلاح خانگی تیمش را از شکست نجات بدهد و گل تساوی را به حریف زد.

دی، ماهِ گلزنی کاپیتان شجاعی(عکس)

به گزارش ورزش علی‌رغم نمایش برتر شاگردان ساکت الهامی در جدال هفته دوازدهم مقابل نفت مسجدسلیمان، قائمشهری‌ها در این بازی که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از نفت میزبانی می‌کردند، غافلگیر شدند و فاصله‌ای تا ثبت یک شکست غیرمنتظره نداشتند اما گلزنی شجاعی نساجی را به حداقل امتیاز رساند.

مسعود شجاعی که در مسیر 38 سالگی قدم می‌زند، روز گذشته یکی از بهترین نمایش‌های خود در طول فصل جاری را برای نساجی به اجرا گذاشت و حسن‌ختام این نمایش خوب هم گلزنی از روی نقطه پنالتی بود.

دی، ماهِ گلزنی کاپیتان شجاعی(عکس)

البته شجاعی بدشانس هم بود، چرا که در نیمه اول فرصت ثبت یکی از زیباترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را از دست داد، جایی که او در میانه زمین صاحب توپ شد و اقدام شوت‌زنی کرد اما نتوانست از جلو آمدن دروازه نفت به گل برسد و شوت دیدنی شجاعی نیز به تیرک دروازه اصابت کرد.

با این‌حال گلزنی کاپیتان نساجی از روی نقطه پنالتی سبب شد تا او برای اولین‌بار بعد از هفته دوازدهم لیگ نوزدهم که در لباس تراکتور موفق به گلزنی شده بود، در لیگ برتر فوتبال ایران پایش مجدداً به ثبت گل باز شود.

از آخرین گل شجاعی در لیگ برتر 732 روز می‌گذرد، او آخرین‌بار در 7 دی‌ماه توانسته بود مقابل پیکان دبل گلزنی کند و بعد از آن‌ در 34 بازی لیگ برتری و جام حذفی ناکام در گلزنی بود که این طلسم روز گذشته شکسته شد.

دی، ماهِ گلزنی کاپیتان شجاعی(عکس)

عکسها: معین نادری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋