دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بغض بیت سعید در هفتصدمین روز ترکید

طلسم‌شکنی مهاجم سابق استقلال گلزنی و گلسازی؛ بغض بیت‌سعید در هفتصدمین روز ترکید؛ وینگر سوسنگردی صنعت نفت، نقش اول را در ثبت نخستین شکست فصل ایرالکو به اجرا گذاشت.

بغض بیت‌سعید در هفتصدمین روز ترکید

به گزارش ورزش در شب برتری 3 گله صنعت نفت آبادان در خانه و ثبت دومین برد پیاپی خانگی و البته اولین شکست فصل آلومینیوم، حسن بین‌سعید وینگر باتجربه نفتی‌ها نقش مهمی را ایفا کرد و به خوبی توانست ماموریت محوله از سوی علیرضا منصوریان را انجام بدهد و بعد از مدت‌ها درخششی چشمگیر داشت.

بیت‌سعید که از همان شروع مسابقه تقلای زیادی برای باز کردن دروازه صنعت نفت داشت، بعد از آن‌که چند نوبت ضربات‌اش از سوی مدافعان حریف دفع شد، توانست در نقش گلساز بدرخشد و محمدرضا غبیشاوی را برای ثبت گل دوم تیمش در موقعیت گلزنی قرار داد تا این‌چنین پاس‌گل به نام خود ثبت کند.

بغض بیت‌سعید در هفتصدمین روز ترکید

بعد از این گلسازی، حسن بیت‌سعید که بی‌تاب برای گلزنی بود بارها به عمق دفاع آلومینیوم رخنه کرد و سرانجام در اوقات تلف شده روی یک ضدحمله عالی و کار ترکیبی زیبای بازیکنان نفت، توانست طلسم گل‌نزدن‌های خود را بشکند و دروازه ایرالکو را فرو ریخت.

بیت‌سعید در حالی مقابل آلومینیوم اراک موفق به گلسازی و گلزنی شد که از آخرین گلزنی او در لیگ برتر 698 روز می‌گذرد! آخرین‌بار ایو وینگر سوسنگردی در لباس فولاد در لیگ نوزدهم توانسته بود به سپاهان گل بزند و دیروز طلسم گل‌نزدن‌هایش را مقابل آلومینیوم اراک شکست.

عکاس: محمد بن رشیدی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋