دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این شما و این بهترین شماره 11 تاریخ پرسپولیس (عکس)

گلی که کمال کامیابی‌نیا به ثمر رساند با نمایشی بسیار خوب همراه شد تا کاپیتان سوم سرخپوشان را در کانون توجهات قرار دهد.

این شما و این بهترین شماره 11 تاریخ پرسپولیس (عکس)

به گزارش ورزش، اغراق نیست اگر کمال در بین محبوب‌ترین بازیکنان کنونی پرسپولیس قرار داده شود. بازیکنی که هفتمین سال حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند و با تجربه حاصل از دوران برانکو و کالدرون، مهره مهمی در تیم یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود.

اگرچه در ابتدای فصل برخی از پرسپولیس‌نویس‌های توییتری کنایه می‌زدند که مصدومیت او هرگز به پایان نخواهد رسید اما کمال مثل ققنوس از خاکستر مصدومیت برخاست و در یکی از مهمترین بازیهای فصل موفق شد گل سه امتیازی تیمش را بزند؛ گلی که پرسپولیس را در قامت یک مدعی جدی قهرمانی ظاهر و رقابت صدرنشینی را به جدال قهرمانی تبدیل کرد.

این شما و این بهترین شماره 11 تاریخ پرسپولیس (عکس)

کمال در لحظه گلزنی، جایگیری بسیار خوبی داشت و یک بار دیگر این را ثابت کرد که اصل اول در کامیابی، «حضور در صحنه اتفاق» است. اما علاوه بر حضور، باید بارها صحنه گل را دید تا به ارزش‌های این ضربه سر دقیق پی برد. جایی که هافبک دفاعی شماره 11 ضربه را به گوشه دروازه کریستوفر کنت زد تا این گلر خوش تیپ را مقهور خود کند.

کامیابی‌نیا که در لیگ پانزدهم نیز موفق شد دروازه سپاهان را باز کند و در نهایت همین گل باعث شد تا پرسپولیس با تیم قهرمان هم امتیاز شود، حالا به بازی شماره 200 در پرسپولیس نزدیک می‌شود و باتوجه به شرایط مثبت، شانس این را دارد تا حتی به باشگاه 300 تایی‌های پرسپولیس هم اضافه شود.

این شما و این بهترین شماره 11 تاریخ پرسپولیس (عکس)

کامیابی‌نیا با فرار از هم‌تیمی‌ها بالاخره خوشحالی معروف خود را انجام داد؛ امضای همیشگی پای گلهای فوق حساس.

او در بازی روز گذشته مقابل سپاهان، نرخ 91 درصد پاس صحیح را از خود به جای گذاشت و با 14 کنش دفاعی، موثرترین یار دفاعی سرخپوشان در یکی از حساسترین بازیهای فصل لقب گرفت.

پرسپولیس در تاریخ بیش از 50 ساله‌اش، بازیکنان شماره 11 زیادی را داشته؛ از مرتضی کرمانی مقدم «یاغی دهه شصتی» تا حامد کاویانپور که برای سالها خط هافبک پرسپولیس را در اختیار داشت و همچنین امیرحسین اصلانیان یار تعویضی علی پروین. در تاریخ معاصر هم مهرزاد معدنچی، فراز فاطمی، حسین بادامکی، پیام صادقیان و... بودند اما حالا باتوجه به 7 سال حضور، رسیدن به جمع کاپیتان‌ها، گلهای مهم، قهرمانیهای پرتعداد و... می‌توان گفت که کمال کامیابی‌نیا بالاتر از سایرین بهترین شماره 11 تاریخ پرسپولیس بوده است؛ اما این پایان کار نیست و کمال می‌تواند در رقابت با کریم باقری و سایرین برای عنوان بهترین هافبک دفاعی پرسپولیس هم شرکت کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋