دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرادمند روی راموس را کم کرد

هر 128 دقیقه یک اخطار؛ مرادمند روی راموس را کم کرد؛ مدافع باتجربه استقلال یک رکورد عجیب را در لیگ بیست و یکم به نام خود ثبت کرده است.

مرادمند روی راموس را کم کرد

به گزارش ورزش حسین مرادمند یکی از رکورددار این فصل فوتبال ایران شمار می‌آید و توانسته در زمینه دریافت کارت زرد، رکورد را به نام خود در لیگ بیست و یکم ثبت کند؛ مرادمند شب گذشته در مصاف با فولاد از امیر عرب‌براقی اخطار دریافت کرد تا هفتمین کارت زرد فصل خود را دریافت کند.

مدافع باتجربه آبی‌ها در شرایطی توانسته رکورد 7 کارت زرد را رقم بزند که 10 بازی از سوی مجیدی در این فصل در ترکیب آبی‌ها جای گرفته و در واقع به لحاظ آماری هر 128 دقیقه، یک اخطار به نام مرادمند به ثبت رسیده است! او حالا با اخطار شب گذشته، دیدار بعدی تیمش را مقابل آلومینیوم از دست داد تا برای دومین‌بار طعم محرومیت را در این فصل بچشد.

البت نگاهی به آمار مرادمند نشان می‌دهد که او در فصول گذشته هم به لحاظ دریافت اخطار وضعیتی مشابه داشته، او فصل گذشته 8 کارت زرد گرفت و پیشتر در لباس شهر خودرو هم این میزان کارت زرد را به ثبت رسانده بود اما این‌که حالا در 10 بازی چنین رکوردی از حسین مرادمند به ثبت رسیده اتفاق عجیب و جالب‌توجهی است.

باید دید بعد از بازگشت از محرومیت، آیا مرادمند روند اخطارگیری خود را ادامه می‌دهد یا با تغییر شیوه بازی، رکورد عجیب مدافع آبی‌ها متوقف خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋