دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان تعطیلات 15 روزه لیگ فوتبال زنان

فردا با پیگیری رقابت هفته هفتم؛ پایان تعطیلات 15 روزه لیگ فوتبال زنان؛ هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان فردا به انجام خواهد رسید.

پایان تعطیلات 15 روزه لیگ فوتبال زنان

به گزارش ورزش بعد از تعطیلی دو هفته رقابت‌های باشگاهی در فوتبال زنان به واسطه برگزاری اردوی ملی، حالا با بازگشت ملی‌پوشان و پایان آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام به جام ملت‌ها در تهران، فردا قرار است رقابت‌های هفته هفتم با انجام 6 دیدار پیگیری شود.

تیم صدرنشین شهرداری سیرجان در خانه از هیات فوتبال البرز میزبانی می‌کند؛ خاتون بم در ارومیه میهمان همیاری است و سپاهان اصفهان هم در شهرکرد به مصاف ملی‌پوشان خواهد رفت. در دیگر بازی‌ها، زارع باتری سنندج میزبان کیان نیشابور است و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف سارگل بوشهر می‌رود. تقابل ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام دیگر مسابقه هفته را شکل می‌دهد.

سه تیم شهرداری سیرجان، خاتون بم و سپاهان اصفهان با 15 امتیاز و به ترتیب تفاضل گل، رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

بعد از اتمام رقابت‌های هفته هفتم، هنوز برنامه جدید از سوی سازمان لیگ اعلام نشده اما به نظر می‌رسد در راستای همراهی با تیم ملی، رقابت‌های باشگاهی تا نیمه بهمن‌ماه و بعد از اتمام جام ملت‌های آسیا 2022 هند تعطیل خواهد شد.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان (جمعه 10 دی‌ماه - ساعت 13)

زارع باتری سنندج - کیان نیشابور
همیاری ارومیه - خاتون بم
ذوب‌آهن اصفهان - سارگل بوشهر
شهرداری سیرجان - هیات فوتبال البرز
ملوان بندرانزلی - پالایش گاز ایلام
ملی‌پوشان شهرکرد - سپاهان اصفهان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋