دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جورجینیو: این تصمیم لیگ برتر دیوانه کننده است

جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی، معتقد است که در لیگ برتر نیز باید قانون پنج تعویض اجرا شود.

جورجینیو: این تصمیم لیگ برتر دیوانه کننده است

به گزارش ورزش، در سال 2020 و بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا، تقویم مسابقات در فوتبال اروپا دچار تغییرات قابل توجهی شد و فشردگی رقابت ها افزایش یافت. در این بین تصمیم گرفته شد که برای جلوگیری از مصدومیت بازیکن ها و مشکلاتی از این دست، تیم ها بتوانند به جای انجام سه تعویض در هر بازی، پنج تعویض انجام دهند.

با این وجود در حالی که به نظر می‌رسد یوفا و فیفا موافق این تصمیم هستند و حتی شاید آن را به شکل دائمی در بیاورند و از طرف دیگر در بیشتر لیگ‌های معتبر اروپایی نیز این قانون هنوز تک اجرا می شود، لیگ برتر این کار را انجام نداده و در این فصل تیم ها تنها می توانند همان سه تعویض را در طول مسابقه انجام دهند.

جورجینیو: این تصمیم لیگ برتر دیوانه کننده است

در همین راستا جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی به این امر معترض شده و می گوید: "خیلی سخت است، زیرا ما زمانی برای استراحت نداریم. ما باید هر سه روز یک بار بازی کنیم و فقط سه تعویض داریم و این دیوانه کننده است که ما نتوانیم پنج تعویض در طول مسابقه انجام دهیم.

ما باید کاری در مورد آن انجام دهیم، زیرا اگر به همین منوال ادامه دهیم، فقط بازیکنان بیشتری را مصدوم خواهیم کرد و شاید کیفیت بازی پایین بیاید، بنابراین این بهترین حالت برای جذابیت مسابقات نیست. شاید انگلیسی ها باید به آن توجه کنند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋