دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازی های لیگ برتر نباید به تعویق بیفتد

بازی‌های لیگ برتر نباید به تعویق بیفتد

اعتراض گری نویل:؛ بازی‌های لیگ برتر نباید به تعویق بیفتد؛ گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، به لغو شدن مداوم بازی‌های لیگ برتر اعتراض کرد.

به گزارش ورزش، با ورود سویه جدید ویروس کرونا به نام اومیکرون به کشورهای اروپایی، تعداد مبتلایان به این ویروس بار دیگری به شکل قابل توجهی بالا رفته است.

این موضوع در بین بازیکنان نیز به خوبی دیده می‌شود و لیگ برتر انگلیس بیشتر از هر لیگ دیگری در اروپا از این موضوع ضربه خورده است.

دیدارهای بسیاری در طول هفته‌های گذشته در این رقابت‌ها لغو شده و به تعویق افتاده و آخرین آنها دیدار نیوکاسل برابر اورتون بوده که به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا برگزار نشد.

 

بازی‌های لیگ برتر نباید به تعویق بیفتد

 

نویل در واکنش به این موضوع گفت:« لیگ برتر و فوتبال انگلیس باید دست از این متوقف کردن بازی‌ها بردارد، مگر این که اتفاق خاصی رخ داده و شرایطی استثنایی به وجود بیاید. هرباشگاه با توجه تیم جوانانش حداقل 40 تا 50 بازیکن  دارد. در جام اتحادیه و حذفی نیز می‌توان تیمی بدون 11 نفر اصلی را به زمین فرستاد. باید با این شرایط کنار آمد.»

تعداد دیدارهای لغو شده در هفته‌های اخیر در لیگ برتر انگلیس باعث شده که نگرانی‌های بسیاری درباره شرایط بازیکنان به وجود بیاید.

تقویم فشرده فوتبالی لیگ انگلیس همیشه در بین تمامی کشورهای اروپایی معروف بوده و حالا آنها باید در میان این تقویم فشرده دیدارهای عقب افتاده را نیز برگزار کنند که مطمئنا شرایط دشواری را برای بازیکنان به وجود خواهد آورد.

با این حال لیگ برتر همچنان در صورت مشاهده تعداد زیاد مبتلایان به کرونا اقدام به لغو دیدارها و در بعضی موارد بستن زمین تمرین تیم‌ها می‌کند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋