دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استراماچونی بدون شیخ هم می برد

استراماچونی بدون شیخ هم می‌برد

الغرافه موفق شد در یک دیدار تماشایی رامین رضاییان و یارانش را با سه گل بدرقه کند.

به گزارش ورزش، در یکی دیگر از دیدار‌های هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر، شاگردان آندره‌آ استراماچونی در تیم الغرافه با ارائه نمایشی کم‌اشتباه، موفق شدند السیلیه قعرنشین را با سه گل شکست بدهند تا با این پیروزی در جدول رده‌بندی ۱۹ امتیازی شده و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کنند.

رامین رضاییان که در این مسابقه در پست فوروارد نوک به میدان می‌رفت، تلاش زیادی کرد تا به دروازه یوسف حسن برسد اما همکاری لازم از سوی هم‌تیمی‌هایش را به همراه نداشت و نتوانست از سنگینی این شکست کم کند.

استراماچونی که تیم خودش را بدون شیخ دیاباته ارنج کرده بود، در همان نیمه اول با گل‌های احمد علاءالدین و المهدی علی خیالش از برتری راحت شد تا گل دقیقه ۶۷ گابریل پیرس برای او به مانند خامه‌ی روی کیک پیروزی باشد. از طرفی موقعیت سامی ترابلسی در السیلیه با این شکست ناپایدارتر شد، چرا که تیم این سرمربی تونسی در جدول لیگ ستارگان، اصلا جایگاه مناسبی ندارد و با ۵ امتیاز از ۱۱ بازی در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی قطر قرار دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋