دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تبریزی علیه ناامیدی در سیرجان(عکس)

مرتضی تبریزی در سیرجان و در حالی که تیم گل گهر با دو گل از مس رفسنجان عقب افتاده بود ،گل امید و احیا را برای تیم قلعه نویی به ثمر رساند.

به گزارش ورزش، نبرد گل گهر سیرجان و مس کرمان در سیرجان در عین ناباوری با دو گل  علیاری به نفع شاگردان ربیعی آغاز شد و در پایان با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید.نتیجه ای که باب میل قلعه نویی نبود و او در اولین اظهار نظرش از نتیجه اظهار نارضایتی کرد.


تیم قلعه نویی در حالی که با دو گل از حریف عقب بود در ثانیه های پایانی نیمه اول روی حرکت زکی پور و سانتر زیبای او و ضربه سر عاشوری که با واکنش نوشی صوفیانی به تیر خورد و ریباند مرتضی تبریزی فاصله را کم کرد تا امید این تیم در نیمه دوم برای بازگشت بیشتر شود.


نکته مهم برداشتن توپ و بازگشت به وسط زمین در دقیقه ۴۵ بازی توسط تبریزی است که نشان داد گل گهری ها قصد ندارند این بازی را به همشهری خود ببازند.


اتفاقی که در نیمه دوم و با ضربه سر باقری رقم خورد تا گل گهر بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه تساوی عوض کند تا داربی کرمان در یک روز خوب فوتبالی برنده نداشته باشد.

تبریزی علیه ناامیدی در سیرجان(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋