دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علیاری و نمایشی در حد گل فصل (عکس)

علیاری و نمایشی در حد گل فصل (عکس)

مجید علیاری مهاجم بلند بالای مس رفسنجان یکی از زیباترین گل های این فصل را در سیرجان به ثمر رساند.

به گزارش ورزش، این مهاجم سابق سایپا که یکی از بازیکنان کلیدی تیم محمد ربیعی به شمار می‌آید امروز در دیدار مقابل گل گهر سیرجان دبل کرد که هر دو گل از زیبایی های خاصی برخوردار بودند؛ به خصوص گل دوم او که با نمایشی کامل از انواع مهارت ها به ثمر رسید.

علیاری در ابتدا روی یک فرار عمقی مدافع مستقیم خود را جا گذاشت و سپس در جدال تک به تک با مدافع وسط گل گهر او را دریبل زد تا با محسن فروزان تک به تک شود و ضربه نهایی او چیپی حساب شده و به سبک رودی فولر بود که تیم مس را در دقیقه ۳۶ بازی ۲-۰ جلو انداخت.

علیاری که پیش از این سه پنالتی برای مس گرفته بود، با نمایش امروز نشان داد که در اوج آمادگی قرار دارد. او در بازی هفته گذشته مقابل نساجی در موقعیتی مشابه قرار گرفت و با دروازه بان تک به تک شد که ضربه آخرش از شدت کافی برای ناامید کردن حقیقی برخوردار نبود‌. 

با این حال او این بار هوشمندانه و زیبا کار کرد و خودش را بعنوان یکی از نامزد های بهترین بازیکن هفته مطرح کرد؛ در حالیکه گل دوم او نیز می‌تواند یکی از گل های برتر این فصل لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

علیاری و نمایشی در حد گل فصل (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋