دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سارقین توپ و امتیاز در تهران و اراک (عکس)

۶ امتیاز با دو هافبک دفاعی؛ سارقین توپ و امتیاز در تهران و اراک (عکس)؛ حدود 150 دقیقه پس از آنکه ضربه سر هافبک پرسپولیس از خط دروازه سپاهان عبور کرد، شوت تماشایی مهدی‌پور در کنج دروازه فولاد جای گرفته بود.

به گزارش ورزش، دو بازی مهم هفته دوازدهم لیگ برتر از مسابقات تعیین کننده در مسیر قهرمانی با دو نتیجه یک بر صفر به سود دو تیم پرطرفدار پایتخت به پایان رسیدند با گل‌هایی که توسط دو هافبک دفاعی به ثمر رسید. گل اول را کمال کامیابی‌نیا در ورزشگاه امام خمینی اراک و به شکل هوشمندانه با ضربه سر وارد دروازه گلر اتریشی سپاهان کرد و گل دوم زیباترین گل این هفته و شاید بهترین گل لیگ بود که با شوت رو پا و قوسی مهدی مهدی‌پور تور دروازه فولاد را لمس کرد.

این دو از سوی سایت‌های آنالیز به عنوان بهترین بازیکنان تیم‌شان در  مسابقه حساس امروز انتخاب شدند؛ دو مسابقه‌ای که سرشار از برخوردهای فیزیکی و موقعیت‌های حساس و لحظه‌های تعیین کننده بود و البته کم گل به پایان رسید.

سارقین توپ و امتیاز در تهران و اراک (عکس)

طبق آمار سایت یازده کمال کامیابی نیا 30 پاس با دقت نود درصدی داد و با هفت تکل موفق، دو دفع توپ و پنج قطع توپ مجال نفس کشیدن را به عناصر هجومی سپاهان نداد و با گلی سه امتیازی‌ یکی از شیرین‌ترین احترام‌های نظامی‌اش در پرسپولیس را در شادی گلش به نمایش گذاشت. جالب اینکه کمال هیچ خطایی در این مسابقه مرتکب نشد و با تفکر توپ‌های سپاهانی‌ها را خراب می‌کرد.

بلافاصله پس از این بازی در ورزشگاه آزادی نیز یک هافبک دفاعی درحال درخشش بود. مهدی‌پور پنجاه پاس با دقت 70 درصدی به هم تیمی‌هایش داد؛ دو شوت در چارچوب داشت که یکی از آنها به زیبایی به تور دروازه فولاد چسبید. سه تکل موفق و یک قطع توپ نیز حاصل عملکرد دفاعی شماره 9 آبی‌ها بود که در این بازی ستاره استقلال لقب گرفت.

سارقین توپ و امتیاز در تهران و اراک (عکس)

البته شکل بازی این دو هافبک ارتباط چندانی به هم دیگر ندارد و کامیابی‌نیا یک هافبک جنگنده، دفاعی و متخصص در کار تخریبی است و مهدی پور هافبکی است که نظم‌دهی به بازی را خوب بلد است و به اعتماد به نفس لازم برای زدن ضربات ایستگاهی و شوت‌های از راه دور رسیده است. دو بازیکنی که نبرد نیابتی‌شان تا آخر لیگ ادامه خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋