دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میلان بی خیال جذب ستاره چلسی نمی شود

میلان بی‌خیال جذب ستاره چلسی نمی شود

به نظر می رسد که میلان قصد دارد در ژانویه برای جذب حکیم زیاش اقدام کند.

به گزارش ورزش، چند هفته مانده به پایان رقابت‌های فصل گذشته میلان مذاکرات خود را با هاکان چالهان اوغلو برای تمدید قرارداد آغاز کرد اما نهایتاً دو طرف به توافق نرسیدند تا ستاره های ترک تبار در انتقالی جنجالی و به شکل رایگان راهی تیم رقیب یعنی اینتر شود.

بعد از این انتقال گفته شد که روسونری قصد دارد یک جایگزین مطمئن برای چالهان‌اوغلو پیدا کند و در این راستا از گزینه‌هایی نظیر خامس رودریگز و ایسکو نام برده شد اما باشگاه میلان در جذب آنها ناکام ماند. اما این پایان تلاش روسونری نبود و آنها پس از آن برای به خدمت گرفتن حکیم زیاش نیز تلاش کردند اما نهایتاً باشگاه چلسی موافقت خود را برای جدایی ستاره مراکشی صادر نکرد تا در آن زمان این انتقال انجام نشود.

میلان بی‌خیال جذب ستاره چلسی نمی شود

با این حال به نظر می‌رسد که میلان هنوز بیخیال جذب حکیم زیاش نشده و همچنان شرایط جذب این بازیکن را بررسی می کند. در همین راستا گزارش ها حاکی از آن است که روسونری قصد دارد در ژانویه برای به خدمت گرفتن این هافبک خلاق و تکنیکی اقدام کند. توماس توخل به عنوان یک بازیکن ثابت روی زیاش حساب باز نمی‌کند و به نظر می‌رسد که باشگاه چلسی نیز بی میل به جدایی قرضی این بازیکن نیست؛ موضوعی که می‌تواند کار میلان را برای جذب ستاره مراکشی آسان‌تر کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋