دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زلاتان نه، ستاره لایپزیش مرد سال فوتبال سوئد شد

زلاتان نه، ستاره لایپزیش مرد سال فوتبال سوئد شد

امیل فورسبرگ، ستاره لایپزیش، به عنوان مرد سال فوتبال سوئد انتخاب شد.

به گزارش ورزش، زلاتان ابراهیموویچ از زمان جدایی از لس آنجلس گلکسی و انتقال به میلان در ژانویه 2020، یکی از بهترین بازیکنان روسونری بوده است. ستاره سوئدی فصل گذشته به میلان کمک کرد که به مقام دوم رقابت های سری‌آ دست پیدا کند و بعد از سال ها دوباره به لیگ قهرمانان اروپا باز گردد.

زلاتان نه، ستاره لایپزیش مرد سال فوتبال سوئد شد

زلاتان 40 ساله در این فصل نیز یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم استفانو پیولی بوده و در 11 بازی سری آ آمار هفت گل و دو پاس گل را به ثبت رسانده است. در واقع این آمارها حکایت از آن دارد که او همچنان در این سن و سال نیز در آمادگی بالایی به سر می برد و هنوز بازیکن تعیین کننده‌ای محسوب می شود.

با این حال زلاتان که پیش از این 10 سال متوالی بین سال های 2007 تا 2016 به عنوان مرد سال سوئد انتخاب شده بود، امسال از کسب این عنوان بازماند چراکه این امیل فورسبرگ، ستاره لایپزیش بود که موفق شد به این افتخار دست پیدا کند. فورسبرگ فصل گذشته آمار 9 گل و 6 پاس گل را به نام خود ثبت کرد تا به واسطه این درخشش به عنوان بازیکن سال 2021 فوتبال سوئد انتخاب شده باشد.

زلاتان نه، ستاره لایپزیش مرد سال فوتبال سوئد شد

با این حال زلاتان از این حیث همچنان پر افتخار ترین بازیکن فوتبال سوئد محسوب می شود چرا که 12 بار این عنوان را از آن خود کرده و بعید است بازیکن دیگری حتی بتواند به او نزدیک شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋