دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لوکاکو تنش با توماس توخل را تایید کرد؟

اظهارنظر دو پهلوی ستاره بلژیکی؛ لوکاکو تنش با توماس توخل را تایید کرد؟؛ در انگلیش معتقدند بین روملو لوکاکو و توماس توخل اختلاف نظر وجود دارد.

لوکاکو تنش با توماس توخل را تایید کرد؟

به گزارش ورزش، روملو لوکاکو، ستاره 28 ساله چلسی مقابل استون ویلا اولین گل خود در لیگ برتر از سپتامبر را به ثمر رساند و به چلسی کمک کرد تا به یک پیروزی ارزشمند در ویلا پارک دست پیدا کند.

لوکاکو تنش با توماس توخل را تایید کرد؟

این مهاجم بلژیکی که پس از بازگشت از مصدومیت مچ پا در ماه نوامبر شرایط خوبی نداشت، در این بازی یک پنالتی گرفت و یک گل هم به ثمر رساند. او از 16 اکتبر نتوانسته بود در ترکیب اصلی چلسی قرار بگیرد و شایعاتی در مورد اختلاف نظر او با توماس توخل سرمربی چلسی شنیده می شود.

اظهارنظر اخیر او نیز باعث شده تا رسانه های انگلیسی خبر از تنش بین او و سرمربی آلمانی بدهند.

لوکاکو تنش با توماس توخل را تایید کرد؟

لوکاکو تابستان امسال با 115 میلیون یورو از اینتر به چلسی بازگشت ولی انتظارات را برآورده نکرده است. او در مصاحبه با "ESPN" و در مورد توخل گفت:« توخل مربی است و باهم چندین بار در مورد توقعاتی که از من درون زمین دارد، گفت و گو کرده ایم. به او گفته ام که من بازیکنی چند پسته ام.

نیاز است او در مورد انتظاراتی که دارد و شیوه استفاده از من در زمین، کمی شفاف تر باشد. می توانم به دفاع کمک کنم، توان پرس کردن و حفظ توپ را دارم. در طی سال های اخیر این مزیت ها به بازی من اضافه شده و دوست دارم مربی آنها را در نظر بگیرد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋