دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرمربی آرسنال هم به کرونا مبتلا شد

سرمربی آرسنال هم به کرونا مبتلا شد

با اعلام باشگاه آرسنال، تست کرونای میکل آرتتا سرمربی این تیم مثبت شده است.

به گزارش ورزش، جواب تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مثبت اعلام شده و او برای مدتی قادر به هدایت تیمش از لب خط نیست. بدین ترتیب این سرمربی جوان شانس حضور روی نیمکت تیمش در بازی حساس مقابل منچسترسیتی را از دست خواهد داد. این دیدار در تاریخ اول ژانویه برگزار شده و آزمون مهمی برای آرسنالی است که در هفته های اخیر در جدول روند صعودی فوق العاده ای را طی کرده است. آرتتا که در این مدت آرسنال را به رتبه چهارم جدول لیگ برتر رسانده، بعد از ابتلا به بیماری کرونا نمی تواند در مسابقه مقابل منچسترسیتی روی نیمکت توپچی ها حضور یابد.

 

در بیانیه باشگاه آرسنال آمده است: "به علت ابتلا به بیماری کرونا، میکل آرتتا بازی آرسنال برابر منچسترسیتی در روز سال نو را از دست خواهد داد. آرتتا مطابق با پروتکل های دولت انگلیس در شرایط قرنطینه قرار گرفته و ما برای او آرزوی سلامتی می کنیم."

 

جالب اینجاست آرتتای 39 ساله یکی از اولین چهره های مشهور در فوتبال انگلیس بود که در تاریخ 13 مارس 2020 به بیماری کرونا مبتلا شد و حالا بعد از حدود یک سال و نیم این اتفاق دوباره تکرار شده است. پس از جدال با سیتی، آرسنال در بازی رفت نیمه نهایی جام اتحادیه در تاریخ شش ژانویه به مصاف لیورپول می رود و حضور میکل آرتتا روی نیمکت توپچی ها در آن مسابقه نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

سرمربی آرسنال هم به کرونا مبتلا شد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋