دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقال ستاره برزیلی به بایرن مونیخ منتفی شد

شایعات انتقال رافینیا، وینگر برزیلی لیدز یونایتد به بایرن مونیخ صحت ندارد و او در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

انتقال ستاره برزیلی به بایرن مونیخ منتفی شد

به گزارش ورزش، در روزهای اخبر اخباری در مورد ابراز تمایل بایرن مونیخ به جذب رافینیا، وینگر 25 ساله و ملی پوش لیدز مطرح شده و حتی برخی منابع خبر از توافق 50 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای این انتقال داده بودند. باشگاه آلمانی در مورد تمدید قرارداد با کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی خود هنوز به توافق نرسیده و بر اساس شایعات خواهان جذب رافینیا به عنوان جانشین این بازیکن در همین فصل زمستان بوده است.

 

اما نشریه اتلتیک امروز با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران لیدز از شایعات اخیر که توسط نشریه TNT Sports منتشر شده بود ناراحت شده و هیچ قصدی مبنی بر فروش رافینیا ندارند. همچنین آنها هیچ تماسی از سوی مدیران بایرن مونیخ دریافت نکرده و هرگز بر سر فروش این بازیکن مذاکره ای نداشته اند.

 

انتقال ستاره برزیلی به بایرن مونیخ منتفی شد

 

باشگاه لیدز یونایتد در تلاش برای تمدید قرارداد با رافینیا بوده و مذاکرات از این بابت را نیز آغاز کرده است. قرارداد فعلی این وینگر برزیلی در تابستان سال 2024 به اتمام می رسد و مدیران لیدز برای راضی کردن رافینیا خواهان تمدید قرارداد و البته افزایش دستمزد این بازیکن هستند.

 

همچنین به نظر می رسد خود رافینیا نیز علاقمند به تمدید با لیدز بوده و از مذاکرات جدید استقبال کرده است. مدیر برنامه این بازیکن دکو، ملی پوش سابق پرتغال و ستاره بارسلونا و چلسی بوده که هنگام شکست این تیم مقابل آرسنال در تاریخ 18 دسامبر در کنار مدیران باشگاه لیدز در الند رود حضور داشته و با آنها در مورد تمدید قرارداد رافینیا صحبت کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋