دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راشفورد، گرینوود و سانچو از رونالدو می ترسند

راشفورد، گرینوود و سانچو از رونالدو می‌ترسند

گابریل آگبونلاهور:؛ راشفورد، گرینوود و سانچو از رونالدو می‌ترسند!؛ گابریل آگبونلاهور، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که کریستیانو رونالدو باعث هراس دیگر ستاره‌های یونایتد شده است.

به گزارش ورزش، منچستریونایتد عملکرد خوبی در دیدار برابر نیوکاسل به نمایش نگذاشت و رونالدو نتوانست در به ثمر رساندن گل پیروزی به کمک تیم رالف رانگنیک بیاید.

گری نویل پس از بازی از عملکرد کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز انتقاد کرده و مدعی شده بود که زبان بدن آنها پس از سوت پایان بازی معنای خوبی نداشته است.

حالا نوبت به ستاره سابق استون ویلا رسیده که نسبت به شرایط ایجاد شده در اولدترافورد با حضور کریستیانو رونالدو انتقاد کند.

رونالدو 13 گل در 18 بازی برای یونایتد به ثمر رسانده اما آگبونلاهور معتقد است که تمرکز او تنها بر روی گلزنی است و همین موضوع تاثیر منفی بر بازیکنان جوان خط حمله شیاطین سرخ داشته است.

 

راشفورد، گرینوود و سانچو از رونالدو می‌ترسند

 

این ستاره سابق ویلا به فوتبال اینسایدر گفت:« از نظر من رونالدو فقط و فقط به گلزنی خودش اهمیت می‌دهد. این نمایش از سوی رونالدو شبیه به این است که بازیکنی در تمام طول بازی بدعنق باشد و در زمین بداخلاقی کند. وقتی توپی به او نمی‌رسد دستش را به هوا می‌برد. پس از بازی با بداخلاقی از زمین بیرون می‌رود و من فکر می‌کنم که رفتار او در رختکن هم همینطور است.»

آگبونلاهور به انتقاد از رفتارهای رونالدو ادامه داده و اظهار داشت:« اگر من جای رشفورد، گرینوود یا سانچو بودم از این که بخواهم شوتی به سمت چارچوب بزنم می‌ترسیدم. هر بار که آنها شوتی می‌زنند، او دستش را بالا می‌برد و می‌گوید چرا به من پاس ندادید؟ هماهنگی خوبی در رختکن وجود ندارد. آمادگی رشفورد و گرینوود از زمان حضور رونالدو در یونایتد کاهش یافته و دلیلش حضور اوست چون آنها نمی‌توانند خودشان را ابراز کنند و مدام فکر می‌کنند که باید به رونالدو پاس بدهند و موقعیتی برای او خلق کنند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋