دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بدترین خرید تاریخ بارسلونا در آستانه جدایی

مقصد لندن است؛ بدترین خرید تاریخ بارسلونا در آستانه جدایی!؛ آرسنال در آستانه جذب فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا به صورت قرضی در ماه ژانویه است.

بدترین خرید تاریخ بارسلونا در آستانه جدایی

به گزارش ورزش، فیلیپ کوتینیوی 29 ساله پس از تحمل نیمکت نشینی های متوالی در استادیوم نوکمپ، مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار گرفته است. ژاوی، سرمربی جدید بارسا به این هافبک برزیلی اطلاع داده که فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب نخواهد داشت و می تواند این تیم را در فصل زمستان ترک کند. بدین ترتیب همانند سال 2019 به نظر یک بار دیگر باید شاهد جدایی موقت فیلیپ کوتینیو از بارسلونا باشیم.

 

نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد آرسنال، اورتون، تاتنهام و نیوکاسل همگی به دنبال ستاره سابق لیورپول هستند و مقصد بعدی او در زمستان لیگ برتر خواهد بود. اما خود فیلیپه کوتینیو علاقمند به انتقال به آرسنال نشان داده و در مورد دستمزد خود نیز با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

 

بدترین خرید تاریخ بارسلونا در آستانه جدایی

 

توپچی ها با ترکیب جوان خود در هفته های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده اند و حضور فیلیپه کوتینیوی باتجربه در رختکن این تیم به حفظ تعادل در ترکیب کمک خواهد کرد. علیرغم شرایط مالی خوب نیوکاسل، احتمال سقوط این تیم از لیگ برتر باعث شد کوتینیو از انتقال به سنت جیمزز پارک صرف نظر کند.

 

همچنین مدیران بارسلونا نیز به دنبال کاهش مشکلات مالی این باشگاه هستند. آنها این هفته از خرید 55 میلیون پوندی خود فران تورس از منچسترسیتی رونمایی کردند و حالا هدف آنها فروش بازیکنانی مانند کوتینیو و ساموئل اومتیتی ​​و خلاص شدن از شر دستمزدهای هنگفت این بازیکنان است. فیلیپ کوتینیو که گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا محسوب می شود، در سال های اخیر یا اغلب مصدوم بوده و یا این تیم را به صورت قرضی ترک کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋