دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یوونتوس دی لیخت؛ یاد و خاطره زیدان زنده می شود

یوونتوس دی‌لیخت؛ یاد و خاطره زیدان زنده می‌شود

ممکن است یوونتوس برای جذب دوشان ولاهوویچ، مدافع هلندی خود یعنی ماتیاس دی لیخت را به فروش برساند.

به گزارش ورزش، طبق ادعای لاریپولیکا یک برنامه بزرگ در بیانکونری وجود دارد که حکایت از آن دارد که آنها برای نهایی کردن جذب دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا، تصمیم به قربانی کردن مدافع خود یعنی ماتیاس دی لیخت دارند.

یوونتوس دی‌لیخت؛ یاد و خاطره زیدان زنده می‌شود

این شبیه به فروش زین الدین زیدان به رئال مادرید در سال 2001 است که سرمایه جذب جیجی بوفون، لیلیان تورام و پاول ندود را تامین کرد. دی لیخت در سال 2019 با مبلغ 85.5 میلیون یورو از آژاکس خریداری شد و رایولا در اوایل این ماه به رسانه های هلندی گفت که زمان برداشتن "گامی جدید" در دوران حرفه ای او فرا رسیده است.

بانوی پیر امیدوار است از این موقعیت برای تغییر تیم خود استفاده کند و دی لیخت را به چلسی، بایرن مونیخ یا پاری سن ژرمن با قیمتی بین 60 تا 85 میلیون یورو بفروشد. این امر می تواند مبلغ حداقل 60 میلیون یورو برای ورود ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا را به ارمغان بیاورد. از طرفی به خوبی می دانیم که مهاجم صرب اخیرا جلوتر از تاتنهام یا منچسترسیتی، یووه را به عنوان مقصد مورد علاقه خود انتخاب کرده است.

یوونتوس دی‌لیخت؛ یاد و خاطره زیدان زنده می‌شود

در واقع با این شرایط به نظر می رسد که جدایی ماتیاس دی لیخت از یوونتوس قطعی است چراکه هم خود او و هم باشگاه یوونتوس نسبت به جدا شدن راه‌شان از یکدیگر بی میل نیستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋