دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خوش شانس بودم که کنار رونالدو بازی کردم

خوش‌شانس بودم که کنار رونالدو بازی کردم

فدریکو کیه‌زا:؛ خوش‌شانس بودم که کنار رونالدو بازی کردم؛ فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس از بازی کردن در کنار کریستیانو رونالدو خاطرات خوبی دارد.

به گزارش ورزش، کریستیانو رونالدو بعد از سپری کردن سه فصل در ترکیب یوونتوس، در روزهای پایانی پنجره تابستانی امسال تصمیم به ترک این باشگاه و بازگشت به منچستریونایتد بعد از 13 سال گرفت. فدریکو کیه‌زا که فصل گذشته با این ستاره پرتغالی در تورین همبازی بود، به تمجید از قدرت ذهنی رونالدو پرداخته و بازی کردن کنار این بازیکن را هیجان انگیز توصیف کرد.

 

فدریکو کیه‌زا گفت: "یوونتوس باید بازی به بازی پیش رفته و تنها به کسب پیروزی در مسابقه بعدی خود فکر کند. من با فکر قهرمانی در همه تورنمنت ها رقابتی به یوونتوس آمدم و حالا نیز ابتدا به دنبال سوپرکاپ مقابل اینتر و سپس قهرمانی در جام حذفی ایتالیا هستیم. همچنین ما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور داریم و رخ دادن هر اتفاقی در سال 2022 ممکن است.

 

خوش‌شانس بودم که کنار رونالدو بازی کردم

 

تقابل با پرتغال و کریستیانو رونالدو در مرحله پلی آف؟ شما باید برای هر تیمی احترام قائل شوید. ما ابتدا با مقدونیه بازی کردیم و نکته مهم این است که هر دو دیدار را مانند فینال تصور کنیم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که یک سال از دوران ورزشی خود را در کنار از بزرگ ترین قهرمانان تاریخ فوتبال به نام کریستیانو رونالدو سپری کردم.

 

فداکاری، قدرت ذهنی و عملکردی تعیین کننده در زمین برای من همیشه الهام بخش من بود. بازی کردن با رونالدو و دیدن اینکه یک بازیکن تا چه اندازه می تواند قوی باشد برای من هیجان انگیز بود. جدایی رونالدو از یوونتوس مهم بود، اما ما یک پروژه جدید داریم. ژانویه شلوغی در پیش داریم و صرف نظر از اینکه کدام بازیکن در یوونتوس حضور دارد، باید به حال و البته آینده فکر کنیم.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋