دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهانه جدید کاپیتان یونایتد؛ تقصیر کرونا بود

بهانه جدید کاپیتان یونایتد؛ تقصیر کرونا بود

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد مدعی شد تعویق بازی های این تیم نقش مهمی در تساوی مقابل نیوکاسل ایفا کرده است.

به گزارش ورزش، شیاطین سرخ دیشب و بعد از 16 روز تعویق پایاپی مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا، برابر نیوکاسل رده نوزدهمی به میدان رفته و به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست نیافت. هری مگوایر، کاپیتان انگلیسی منچستریونایتد در پایان این دیدار به انتقاد از سبک بازی این تیم پرداخته و البته مدعی شد این وقفه ناخواسته و حدود دو هفته ای نیز در نمایش ضعیف شیاطین سرخ بی تاثیر نبوده است.

 

هری مگوایر گفت: "استراحت 16 روزه در میانه یک فصل فوتبال به شما هیچ کمکی نمی کند. زمین تمرین بسته بود و نیمی از بازیکنان که مقابل نیوکاسل به میدان رفتند در حال طی مرحله ریکاوری بعد از ابتلا به بیماری کرونا هستند. البته نمی خواهیم بهانه جویی کنم، اما این اتفاقات تاثیر زیادی روی بازی مقابل نیوکاسل داشت.

 

بهانه جدید کاپیتان یونایتد؛ تقصیر کرونا بود

 

سبک و ریتم بازی یونایتد در 20 دقیقه اول به اندازه کافی خوب نبود، اما در ادامه فکر می کنم شما 20 دقیقه آخر را هم دیدید و ما بعد از زدن گل تساوی حریف را به عقب رانده و به دنبال ایجاد خطر روی دروازه نیوکاسل بودیم. به اندازه کافی خوب کار نکرده و توپ های خیلی زیادی را از دست دادیم.

 

هر بازیکنی در زمین وقتی می توانست شرایط را برای حریف دشوار سازد، تنها به ارسال پاس های ساده اکتفا کردند و ما هنگام مالکیت توپ بسیار بی نظم ظاهر شدیم. فکر می کنم 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم با تسلط و شتاب بیشتری بازی کردیم و البته در 15 دقیقه آخر باید خیلی بهتر بازی را کنترل می کردیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋