دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حفظ رکورد ملی؛ رویای کودایی در هند (عکس)

180 دقیقه کلین‌شیت ادامه دارد؟؛ حفظ رکورد ملی؛ رویای کودایی در هند (عکس)؛ دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال زنان امیدوار است بتواند به درخشش خود در جام ملت‌ها ادامه دهد و در شگفتی‌سازی شاگردان ایراندوست نقش‌آفرین باشد.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی توانست اولین صعود تاریخ خود به جام ملت‌های آسیا را رقم بزند که زهره کودایی سنگربان جنوبی فوتبال ایران نقش اصلی را در این تاریخ‌سازی داشت؛ چرا که کودایی توانست مقابل بنگلادش و اردن در مرحله انتخابی کلین‌شیت کند و 180 دقیقه دروازه‌اش را در مقابل رقبا بسته نگه داشت.

اوج درخشش کودایی در ضربات پنالتی دیدار با اردن بود، مسابقه‌ای سرنوشت‌ساز که مهار دو پنالتی از سوی دروازه‌بان ایران سبب صعود ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا 2022 شد.

با این درخشش حالا همه نگاه‌ها متوجه زهره کودایی است تا او بتواند در جام ملت‌ها هم در مقابل رقبایی چون هند، چین و چین‌تایپه بدرخشد و به روند درخشان خود در تیم ملی ادامه دهد.

حفظ رکورد ملی؛ رویای کودایی در هند (عکس)

حفظ رکورد ملی؛ رویای کودایی در هند (عکس)

حفظ رکورد ملی؛ رویای کودایی در هند (عکس)

کودایی بعد از 180 دقیقه کلین‌شیت در تیم ملی و البته درخشش در عرصه باشگاهی در تیم ذوب‌آهن حالا باید در اولین مسابقه جام ملت‌های آسیا مقابل هند چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد و آیا موفق به تداوم روند گل‌نخوردن‌های خود خواهد شد یا خیر.

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋