دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گل محمدی ریز شرایط بازیکنان تیم امید را می داند

گل‌محمدی ریز شرایط بازیکنان تیم امید را می‌داند

حلالی: قهرمان شدن خیلی خوب است ولی..‌.؛ گل‌محمدی ریز شرایط بازیکنان تیم امید را می‌داند؛ اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس می‌گوید تمام فکرش ساختن بازیکن و کمک کردن به تیم اصلی پرسپولیس است.

به گزارش ورزش، اسماعیل حلالی با در اختیار گرفتن سکان هدایت امیدهای پرسپولیس توانسته نتایج خوبی کسب و تیمش را قهرمان نیم فصل کند. او که این روزها تعامل خوبی هم با یحیی گل‌محمدی و تیم اصلی دارد به سوالات خبرنگار ورزش پاسخ داد. او در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص سرمربیگری در امیدهای پرسپولیس گفت: اوایل خرداد بود که با باشگاه به توافق رسیدیم و قرار شد این مسئولیت را داشته باشم. همه‌ی تیم‌ها بازیکنانشان را گرفته بودند و ما بازیکنی نتوانستیم جذب کنیم و وقتی هم نداشتیم چرا که طبق برنامه یک ماه بعد بازی‌ها برگزار می‌شد. به دلیل کرونا دوماه و ده روز وقفه ایجاد شد و این بهترین فرصت بود تا داشته‌های خودمان را ارتقا دهیم. از جوانان سال قبل پانزده نفر برداشتیم و چهار یا پنج نفر از بچه‌های امید سال قبل که سن‌شان می‌خورد را نیز در اختیار گرفتیم و دو الی سه نفر هم از بیرون در این مدت کوتاهی که تست گرفتیم به مجموعه اضافه و کارمان را شروع کردیم. تنها حسن کار ما، همان زمان طلایی بود که به هر مربی داده می‌شود و به من هم داده شد تا در زمان کرونا فرصت داشته باشم که از نظر هماهنگی، بدنی و فنی بچه‌ها را ارتقا دهم.

حلالی ادامه داد: ساختار بازی ما ساختاری نیست که الان در پایه‌ها بازی می‌شود. در پایه اکثر مربیان فکرشان برد یا باخت است و فکرشان تربیت و آموزش بازیکن نیست و فقط می‌بینند در کدام جایگاه جدول ایستاده‌اند و بازیکن را بازیچه خود قرار می‌دهند و به نتیجه خاص خودشان می‌رسند؛ ولی کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهیم را در مهم‌ترین بازی‌های فصل نیز از شاگردانم می‌خواهم. یعنی اگر قرار است از دروازه‌مان بازی کنیم و داخل باکس خودمان بتوانیم پاس دهیم در مهم ترین بازی که با پیکان و سایپا بود هم باید آن‌ها را انجام دهیم. من در باشگاهی که بوده‌ام که تمرینات به شکلی بود و در روز بازی مربی خواسته دیگری داشت! ما این کار را به صورت کلی حذف کردیم و هدف ما آموزش و ارتقا بازیکنان به لحاظ فنی است. چون ما قوی کار و تمرین کردیم این نتیجه کار ماست که الان شما می‌بینید.

او در مورد توجه ویژه‌ای که نسبت به تربیت بازیکن دارد گفت: درست است که قهرمان شدن مخصوصا در باشگاه پرسپولیس خوب است؛ اول شدن خیلی خوب است اما نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم و باید اول فکرمان تربیت فوتبالیست‌های خوب باشد و بعد اگر قوی کار کردیم قطعا می‌بریم. قهرمان نیم فصل شدیم اما به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده است؛ در نیم فصل اول موفقیت‌های نسبی به دست آوردیم و برای نیم فصل دوم برنامه متفاوت داریم. امیدواریم در آخر فصل اگر قرار است قهرمان شویم همه معتقد باشند که حق ما قهرمانی است.

گل‌محمدی ریز شرایط بازیکنان تیم امید را می‌داند

سرمربی امیدهای پرسپولیس در مورد شرایط تیمش گفت: پانزده هفته بازی کردیم و اگر خیلی خوشبینانه نگاه کنیم پانزده موقعیت هم به حریفان ندادیم. هر بازی بحث آنالیز داریم و تمام کارهایی که بازیکنان انجام دادند زیر ذره بین است و یادداشت می‌شود و همه بازیکنان نمره می‌گیرند؛ اگر بازیکنی بخواهد می‌تواند در آخر همه‌ی شرایط را ببیند. به همین دلیل است که می‌گویم ما پانزده موقعیت هم ندادیم. بازی‌ای بوده است که ما دوازده موقعیت صددرصدی گل داشتیم.

او در مورد ارتباطش با گل‌محمدی و تیم بزرگسالان بیان کرد: تعامل ما با آقای گل‌محمدی بیشتر تلفنی است و به دلیل کرونا من تمایل زیادی ندارم که حضور داشته باشم چرا که تیم حرفه‌ای هستند و باید از بازیکنان خوب نگهداری کنند و اینکه هر روز به آن جا بروم درست نیست. تلفنی بیشتر در ارتباط هستیم و با بازیکنان خیلی تعامل خوبی تا الان بوده و هفته‌ای بوده که شش یا هفت بازیکن را فرستادم و ایشان دیده است و حتی دوتا از گلر‌های ما در کاظمی تمرین می‌کنند و ایشان از تمام بازیکنان من شناخت دارد. یحیی حتی خصوصیات ریز شاگردانم را می‌داند و در نهایت از هر بازیکنی که برای‌شان مفید است می‌توانند استفاده کنند. من به شما قول می‌دهم از مجموعه‌ای که ما الان داریم در بدبینانه ترین حالت دو یا سه بازیکن می‌توانند در بزرگسالان کمک کنند.

حلالی در مورد اینکه دروازه‌بان‌هایش با تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند گفت: دو نفر از گلر‌های تیم امید با بزرگسالان هستند و ما فقط یک گلر در تمرینات خودمان داریم. بازی قبلی بارندگی بود و این دو نفر تمرین پرفشاری داشتند و در یکی از بازی‌های مهم فصل گلرهای من به خاطر تمرین پرفشار مقداری خسته بودند. در هر صورت من باید آسیب ببینم اما بزرگاسالان نباید آسیب ببینند! تمام فکر من این است یک کاری را برای بزرگان انجام دهیم.

تمام ذهنم کمک به تیم بزرگسالان است و من حاضرم اینجا نابود شوم تا تیم بزرگان یک دقیقه سرپا بایستد. هواداران هم همین را می‌خواهد و استراتژی باشگاه و مدیریت همین است.

حلالی در پایان گفت: امیدوارم به تیم‌های پایه از نظر هیئت فوتبال و اجرایی مسابقات مقداری بها داده شود و به طور کلی باشگاه‌ها اهمیت بیشتری دهند. ما در این تورم هیچ راهی جز اینکه از پایه بازیکن بسازیم نداریم و روز به روز این تورم بیشتر می‌شود و مجبوریم از داشته‌های خودمان استفاده کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋