دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تراکتور با اخباری بر می گردد؟ (عکس)

دروازه بان تیم تراکتور این روزها در تمرینات تیمش حضور یافته و امیدوار است که به زودی به ترکیب برگردد.

به گزارش ورزش، در آستانه رقم زدن سومین کلین شیت متوالی در لیگ بیست و یکم بود که محمدرضا اخباری مصدوم شد و یک ماه قادر به همراهی تیمش نبود. مصدومیت او از ناحیه زانو نیاز به عمل جراحی نداشت ولی تا رسیدن به شرایط ایده آل به چند هفته زمان نیاز بود.

به این ترتیب تراکتور که در حال اوج گیری با سرمربی جدید بود، با معضلی به نام دروازه بان مواجه شد به طوری که در چهار بازی لیگ از دو دروازه بان (حقیقت و سالاری) استفاده و تنها موفق به یک کلین شیت در غیاب اخباری شد.

متحمل شدن سه شکست در این چهار بازی، باعث شد تا جای خالی اخباری خیلی زود احساس شود. تراکتور در جام حذفی نیز مغلوب مس در ضربات پنالتی شد و شاید اگر اخباری در آن دیدار درون دروازه سرخ پوشان بود اتفاقات به گونه ای دیگر رقم می خورد.

تراکتور با اخباری بر می گردد؟ (عکس)

اخباری در اولین روز از فصل زمستان به تمرینات تراکتور برگشت اما مقابل هوادار به میدان نرفت. او یک هفته ای است که در کنار تراکتوری ها تمرین می کند و به نظر می رسد که کم کم زمان بازگشتش به میادین فرا رسیده و باید دید که سولدو او را در بازی فردا مقابل ذوب آهن که بازی حساسی برای سرخ پوشان بعد از نتایج ضعیف اخیر به شمار می رود، در ترکیب قرار خواهد داد یا خیر. قطعا در صورت حضور اخباری در ترکیب، تراکتوری ها بخت بالاتری برای خروج از شرایطی که می رود بازهم نگران کننده شود خواهند داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋