دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کیانی: جرات نداریم سمت منشا برویم

استقلال مدعی اول قهرمانی است؛ کیانی: جرات نداریم سمت منشا برویم!؛ مهدی کیانی، هافبک باسابقه مس رفسنجان معتقد است این تیم پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد

کیانی: جرات نداریم سمت منشا برویم

به گزارش ورزش ، مهدی کیانی بعد از دست و پنجه نرم کردن با یک مصدومیت نسبتا سخت از ناحیه کمر، حالا به شرایط بازی رسیده و می‌تواند در بازی روز چهارشنبه برابر گل‌گهر به میدان برود. مس رفسنجان در لیگ امسال تا به امروز نتایج خوبی گرفته هر چند که گرفتن پنالتی‌های متعدد برای نارنجی‌پوشان رفسنجانی باعث شد تا هجمه‌هایی علیه این تیم شکل بگیرد. با کیانی درخصوص شرایط مس رفسنجان و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

 مثل اینکه آسیب‌دیدگی‌ات برطرف شده است؟
بله، خدا را شکر شرایطم بهتر است. در چند سال گذشته هیچ وقت پیش نیامده که به شکل جدی مصدوم شوم ولی متأسفانه از بازی با هوادار به‌دلیل مشکلی که از ناحیه کمر برایم پیش آمده بود دیگر نتوانستم بازی کنم. الان اما شرایط خوبی دارم و می‌توانم بازی کنم.

 تا الان هم نتایج خوبی گرفتید.
ما تیم خوبی داریم ولی باید قدر امتیازها را در نیم‌فصل اول بیشتر بدانیم چون در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌شود. در همین بازی قبلی برابر نساجی هم می‌توانستیم برنده باشیم ولی توپ‌ها تبدیل به گل نشد. گاهی وقت‌ها برخی شکست‌ها برای تیم لازم است و امیدوارم با این باخت به‌خودمان بیاییم.

 امسال 6پنالتی برای شما گرفته شده و همین موضوع حرف و حدیث‌های زیادی را در مورد تیم شما ایجاد کرده. در این مورد چه صحبتی داری؟
چرا باید هجمه درست شود؟ تمام پنالتی‌هایی که گرفته شد درست بود و کارشناسان هم تأیید کردند. اگر مثلا چند پنالتی ما مورد داشت حرف شما را قبول می‌کردم؛ مثل همین پنالتی که در بازی با نساجی علیه تیم ما گرفتند که اصلا پنالتی نبود. تیم‌ها باید مراقب بازیکنان ما در خط جلو باشند و خطا نکنند. ما بازیکنان باکیفیتی در فاز تهاجمی داریم.

کیانی: جرات نداریم سمت منشا برویم

 منشا هم که خیلی خوب پنالتی‌ها را تبدیل به گل می‌کند.
وقتی منشا به مس آمد به او گفتم که امسال پنالتی‌های زیادی گیر مس می‌آید. او هم خیلی خوب پنالتی‌ها را تبدیل به گل می‌کند. منشا طوری پنالتی‌ها را گل می‌کند که دیگر جرأت نداریم سمت او برویم تا برای زدن پنالتی توپ را از او بگیریم.

 مس جزو تیم‌هایی است که امسال خیلی خوب هزینه کرده و همین موضوع فشارهای زیادی را روی تیم شما بابت نتیجه گرفتن ایجاد کرده است. این موضوع به ضررتان نیست؟
این درست است که مس مشکل مالی ندارد ولی در قیاس با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد، گل‌گهر و آلومینیوم کمتر هزینه کردیم. مس پارسال هشتم شد و این طبیعی است که کارخانه برای بهتر شدن وضعیت تیم، بودجه را بیشتر کند. در ضمن ما اگر خوب نتیجه نگیریم جریمه هم می‌شویم.

 فکر می‌کنی امسال سهمیه آسیا بگیرید؟
تیم خوبی داریم و باید بجنگیم تا به هدف‌های بزرگ خودمان برسیم. مس این پتانسیل را دارد که سهمیه بگیرد.

 به‌نظر تو مدعی اول قهرمانی چه تیمی است؟
من فکر می‌کنم استقلال امسال تیم خوبی دارد. نکته مهم انسجام دفاعی این تیم است و در عقب زمین سیاوش یزدانی خیلی خوب تیم را رهبری می‌کند. استقلال را شانس اول قهرمانی می‌دانم ولی سپاهان هم تیم خوبی دارد که البته کمی راحت گل می‌خورد. در فوتبال تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید سخت گل بخورد. پرسپولیس و گل‌گهر هم تیم‌های خوبی هستند ولی گل‌گهر با اتفاقی که برایش افتاد از لحاظ روحی افت کرد.

امیرحسین اعظمی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋