دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت فرجی به چالش پدیده (عکس)

فرشاد فرجی کار سختی برای بازگشت به خط دفاعی پرسپولیس پیش رو دارد.

به گزارش ورزش، فرشاد فرجی که از ابتدای فصل دفاع اصلی پرسپولیس بود و در 9 هفته ابتدایی در ترکیب اصلی قرار داشت در دو هفته اخیر نیمکت نشین شده و به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده یحیی گل‌محمدی قرار می‌گیرد.

فرجی با وجود اینکه در بازی مقابل هوادار یک گل با ضربه سر به ثمر رساند اما یحیی ترجیح داد با بازگرداندن سیدجلال حسینی استحکام دفاعی تیمش را بیشتر کند. سرمربی پرسپولیس علی نعمتی تازه وارد را در قلب دفاع پرسپولیس به عنوان زوج سیدجلال قرارداد و در دوبازی اخیر، آنها عملکرد قابل قبولی را داشته‌اند.

فرجی برای بازگشت به ترکیب اصلی کار سختی پیش رو دارد و چالشی را تجربه می‌کند که پیش‌تر نیز  در پدیده با آن دست و پنجه نرم می‌کرد. علی نعمتی و فرشاد فرجی در پدیده مشهد هم‌بازی بودند و برای بازی در ترکیب اصلی رقابت جالبی با هم داشتند که حالا این چالش در پرسپولیس نیز تکرار شده است.

سرخ‌ها برخلاف سال گذشته که در شروع لیگ تنها سیدجلال و کنعانی را در خط دفاع خود می‌دیدند، وضعیت خوبی از لحاظ مهره در این پست حساس دارند و دست یحیی برای تغییر مهره‌های خط دفاعی‌اش باز است.

بازگشت فرجی به چالش پدیده (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋