دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سهم خواهی کونته در نیم فصل درخشان اینتر

آنتونیو کونته، سرمربی باتجربه تاتنهام احتمال بازگشت به لیگ ایتالیا در سال های آتی را رد نکرد.

سهم‌خواهی کونته در نیم فصل درخشان اینتر

به گزارش ورزش، اینتر بعد از جدایی آنتونیو کونته در شرایط خوبی قرار داشته و سال 2021 را با سیمونه اینزاگی و صدرنشینی مقتدرانه تمام کرده است. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی که فصل گذشته بعد از 11 سال با اینتر فاتح اسکودتو شد، چند هفته قبل با تاتنهام به توافق رسیده و دوباره در لیگ برتر مشغول به کار شده است. حالا او در مصاحبه ای از نتایج درخشان نراتزوری ابراز خوشحالی کرده و البته نقش خود را در این نتایج انکار نکرد.

 

سهم‌خواهی کونته در نیم فصل درخشان اینتر

 

آنتونیو کونته گفت: "قهرمانی اینتر در نیم فصل؟ این اتفاق باعث خوشحالی من شده است، زیرا تداوم نتایج خوب در باشگاه اینتر به دلیل تلاش ما و زیرساخت فوق العاده ای است که ما در این باشگاه بنا نهادیم. اینتر برای اینکه چندین سال در رتبه اول در فوتبال باشد از ساختار مناسبی برخوردار است و من فقط می توانم این تیم را مورد ستایش قرار دهم. من از ثبات فعلی این باشگاه رضایت دارم و حالا نوبت تیم های دیگر است که اینتر را تعقیب کنند.

 

احتمال مربیگری دوباره در سری آ در فصول آتی؟ شاید روزی دوباره به لیگ ایتالیا بازگشته و پیش‌بینی‌ها را باطل کنم.

 

تفاوت دوران حضور در چلسی و تاتنهام؟ من فکر می کنم شرایط در اینجا با چلسی متفاوت است. من دوست ندارم موقعیت های مختلف را با هم مقایسه کنم و تفاوت بسیار زیادی بین این تجربه و کار من در گذشته وجود دارد. همچنین به خوبی به یاد دارم که در چلسی کارم را از ابتدا فصل شروع کردم و در آن شرایط شما مورد بازیکنان خود تصمیم گرفته و با آنها کار می کنید."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋