دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیکانی ها گارد جنگی گرفتند (عکس)

بازیکنان پیکان با روحیه بالایی آماده مسابقه با شهرخودرو مشهد می‌شوند.

به گزارش ورزش، خودروسازان لیگ برتر بعد از برد مقابل سپاهان اصفهان با روحیه بالایی به کار خود ادامه می‌دهند. تمرینات پیکان این روزها در فضایی شاداب برگزار می‌شود و بازیکنان جوان این تیم امیدوارند که بتوانند روند خوب خود را ادامه بدهند.


پیکان روز چهارشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل شهرخودروی مشهد قرار می‌گیرد؛ تیمی که در قعرجدول رده بندی قرار دارد اما اگر از سوی شاگردان مجتبی حسینی دست کم گرفته شود، می‌تواند حریفی خطرناک باشد.


با این حال در تمرین امروز پیکانی ها کارهای تاکتیکی خود برای بازی روز چهارشنبه را زیر نظر کادرفنی با روحیه بالا دنبال کردند. جالب اینکه در بخشی از تمرین بعضی بازیکنان پیکان در فضای شوخی و خنده گارد بوکس گرفتند تا نشان بدهند برای بازی این هفته روحیه بالایی دارند.


پیکان هم اکنون با 18 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و برد مقابل شهرخودرو می‌تواند این تیم را در جدول بالاتر هم ببرد. از این رو مجتبی حسینی و همکارانش امیدوارند حریف قعرجدولی از سوی بازیکنان دست کم گرفته نشود و آنها بتوانند با انجام بازی همیشگی خود یک برد دیگر را به دست آورند.

پیکانی‌ها گارد جنگی گرفتند (عکس)

پیکانی‌ها گارد جنگی گرفتند (عکس)

پیکانی‌ها گارد جنگی گرفتند (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋