دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هدف لیورپول فتح تمام عناوین است

جوردن هندرسون:؛ هدف لیورپول فتح تمام عناوین است؛ جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول تاکید کرد هدف این باشگاه فتح تمامی عناوین در این فصل است.

هدف لیورپول فتح تمام عناوین است

به گزارش ورزش، شاگردان یورگن کلوپ در مقطع کریسمس تنها سه امتیاز با منچسترسیتی، صدرنشین رقابت های لیگ برتر فاصله دارند و البته پیش از این لیورپول با اقتدار و به راحتی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده است. جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه مرسی سایدی ها مدعی شد شرایط در طول یک فصل به سرعت تغییر می کند و بازیکنان لیورپول تمام تمرکز خود را تنها روی بازی های پیش رو قرار داده اند.

 

جوردن هندرسون گفت: " می خواهیم تمام تورنمنت هایی که در آن حضور داریم را جدی بگیریم و قصد داریم برای کسب عناوین قهرمانی تلاش کرده و در همه دیدارهای پیش رو پیروز شویم. هر بار که راهی زمین می شویم با این هدف است و همیشه برای کسب امتیازات بیشتر تلاش کنیم.

 

هدف لیورپول فتح تمام عناوین است

 

صادقانه بگویم، من هرگز خیلی  به ماه های پیش رو نگاه نمی کنم و پیش خودم نمی گویم که در پایان فصل ما باید به این عناوین دست پیدا کنیم. در فوتبال همه چیز به سرعت تغییر می کند و شما در مسیر خود برای کسب موفقیت به کمی شانس هم نیاز دارید.

 

به خصوص با شرایطی که حالا در آن زندگی می کنیم، اهمیت این موضوع بیشتر از گذشته شده است. خیلی اتفاقات ممکن است تا پایان فصل رخ دهد، پس در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی های پیش رو و چالش بعدی است. اگر این کار را انجام داده و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم، می توانیم در پایان فصل در موقعیت خوبی قرار بگیریم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋