دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جذب بازیکن خارجی، از هفته چهاردهم

جذب بازیکن خارجی، از هفته چهاردهم

با اعلام پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تیم های لیگ برتر می توانند پیش از آغاز هفته چهاردهم نسبت به جذب بازیکن خارجی اقدام کنند.

به گزارش ورزش، عصر امروز زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر اعلام شد. طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، ۲۶ دی ماه پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر باز شده و باشگاه‌ها قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود خواهند بود و می‌توانند سهمیه غیر فیفا جذب کنند. این تاریخ 3 روز پس از پایان نیم فصل نخست است.

اما امروز نیز تقویم پنجره نقل و انتقالات بین المللی فیفا اعلام شد که طبق آن، تیم ها قادر خواهند بود از تاریخ 6 ژانویه 2022 نسبت به جذب بازیکن خارجی اقدام کنند. بدین ترتیب، تیم های لیگ برتری از 16 دی ماه و دو روز پیش از آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر توانایی جذب بازیکنان خارجی را خواهند داشت.

پنجره نقل و انتقالاتی اعلام شده توسط فیفا 10 روز پیش از پنجره ای که سازمان لیگ اعلام کرده، آغاز می شود و بدین ترتیب تیم های لیگ برتری به مدت 28 روز و تا تاریخ 2 فوریه (13 بهمن) می توانند نسبت به جذب بازیکن خارجی اقدام کردند.

بدین ترتیب پنجره محلی و زمستانی لیگ برتر ایران برای جذب بازیکنان داخلی از 26 دی ماه تا 23 بهمن به طول خواهد انجامید و پنجره نقل و انتقالات فیفا برای جذب بازیکن خارجی نیز از 16 دی تا 13 بهمن خواهد بود.

جذب بازیکن خارجی، از هفته چهاردهم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋