دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در انتظار افزایش کیفیت تصاویر تلویزیونی اصفهان (عکس)

در انتظار افزایش کیفیت تصاویر تلویزیونی اصفهان (عکس)

سپاهان و ذوب آهن آماده بازگشت هواداران می‌شوند؛ در انتظار افزایش کیفیت تصاویر تلویزیونی اصفهان؛ صبح روز دوشنبه جلسه‌ای با محوریت آماده سازی ورزشگاه ها برای برگزاری مسابقات لیگ برتر با حضور مسئولان استان اصفهان و دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش ورزش، موضوع اصلی این جلسه هماهنگی برگزاری دیدارهای ذوب آهن و سپاهان  با محوریت آمادگی ورزشگاه‌ها، تجهیزات، رعایت پروتکل های بهداشتی، پوشش تلویزیونی، امنیت تماشاگران، فروش بلیط الکترونیکی و موارد مرتبط بود که در استانداری اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این جلسه علاوه بر مدیران عامل دو باشگاه اصفهانی معاونت انتظامی و امنیتی استانداری، ریاست و معاون اداره کل ورزش و جوانان، رئیس و دبیر هیات فوتبال استان، معاون عملیات یگان ویژه، صدا و و سیما، حراست فرودگاه اصفهان، مدیریت برق استان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  و برخی ارگان های حضور داشتند تا شرایط برای بازگشت هواداران و برگزاری مسابقات نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.


در حالی که هنوز در ورزشگاه های ایران شرایط برای بازگشت دوباره هواداران پس از دو سال فراهم نشده است، یکی از مهم ترین دغدغه های فوتبالدوستان سپاهانی و ذوب‌آهن و همینطور سایر علاقمندان به فوتبال در کشور که بازی های این دو تیم را تماشا می‌کنند، کیفیت پایین تصاویر تلویزیونی است که بخشی از دستور کار جلسه برگزار شده نیز به همین موضوع اختصاص داده شده است.

در انتظار افزایش کیفیت تصاویر تلویزیونی اصفهان (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋