دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زمان نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال اعلام شد

تعطیلات ۲۰ روزه برای نیم فصل؛ جنگ زمستانی نقل و انتقالات ایران از ۲۶ دی؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ نقل و انتقالات نیم فصل از تاریخ ۲۶ دی آغاز خواهد شد.

زمان نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال اعلام شد

به گزارش ورزش،از سازمان لیگ فوتبال ایران، در شرایطی که لیگ بیست و یکم به میانه راه نزدیک شده، سازمان لیگ با اعلام زمان پنجره زمستانی لیگ برتر، مسیر تیم‌ها را برای تقویت خود مشخص کرد.

آنطور که در اطلاعیه سازمان لیگ آمده، ۲۶ دی ماه یعنی سه روز پس از آخرین بازی نیم فصل، باشگاه‌ها قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود خواهند بود و می‌توانند سهمیه غیر فیفا جذب کنند.

باتوجه به تاریخ اعلامی از سوی سازمان لیگ، از روز ۲۳ دی تا ۲۳ بهمن، تعطیلات نیم فصل فوتبال ایران خواهد بود. البته در این مدت جام حذفی و مقدماتی جام جهانی برگزار خواهد شد اما کادرفنی تیمهای لیگ برتری فرصت آماده سازی و تقویت تیم خود را هم خواهند داشت.

این در حالی است که باتوجه به شرایط لیگ برتر ایران و فشردگی جدول، احتمالا شاهد پنجره پر تب و تاب زمستانی خواهیم بود؛ البته به شرطی که پنجره تیمها بسته نشود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋