دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مس شهر خودرو؛ علیه بازی برگزار نشده فصل

مس شهر خودرو؛ علیه بازی برگزار نشده فصل

مشهدی‌ها این‌بار به رفسنجان سفر می‌کنند؛ مس-شهر خودرو؛ علیه بازی برگزار نشده فصل!؛ عنابی‌پوشان مشهدی بعد از عدم حضور در مقابل مس در رفسنجان در لیگ برتر، حالا در جام حذفی با قرعه‌ای تکراری مواجه شده‌اند و این‌بار به نظر به رفسنجان سفر می‌کنند.

به گزارش ورزش، کوران بحران مدیریتی و اختلاف عمیق بازیکنان و کادرفنی و مدیران باشگاه به دلیل عدم وصول مطالبات مالی باعث شد تا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اتفاق کم‌سابقه و البته غیر حرفه‌ای رخ بدهد و شاگردان محمدرضا مهاجری از سفر به رفسنجان برای دیدار با مس سرباز زدند تا این مسابقه با برد انضباطی مس همراه شود.

حالا امروز با قرعه‌کشی انجام شده از سوی سازمان لیگ مشخص شد که دو تیم در مرحله یک هشتم جام حذفی باید به مصاف هم بروند؛ مس توانست کاری بزرگ را در تبریز در مرحله قبلی انجام دهد و تراکتور را از گردونه بازی‌ها حذف کرد و شهر خودرو هم در مقابل حریف لیگ یکی کامبک زد و به جمع 16 تیم برتر رسید.

با احتساب بازی برگزار نشده و حکم انضباطی صادره، هر سه تقابل لیگ برتری مس رفسنجان و شهر خودرو خراسان با برتری مسی‌ها همراه بوده و به نظر می‌رسد جام حذفی می‌تواند فرصت خوبی برای انتقام تیم مشهدی باشد.

البته که شهر خودرو در حال حاضر وضعیت اسفناکی در انتهای جدول رده‌بندی دارد و به نظر کار بسیار دشواری برای حذف رقیب آماده خود خواهد داشت که باید دید این پیکار لیگ برتری در جام حذفی چه نتیجه‌ای در نهایت در آن رقم می‌خورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋