دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فلاح: فجر را به شرایط خوب برمی گردانیم

فلاح: فجر را به شرایط خوب برمی‌گردانیم

حمایت مدیرعامل فجرسپاسی از کلانتری؛ فلاح: فجر را به شرایط خوب برمی‌گردانیم؛ مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در آستانه رویارویی این تیم با هوادار از کادر فنی تیمش قاطعانه حمایت کرد.

به گزارش ورزش، رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی امروز با حضور در تمرینات این تیم در شیراز با حمایت از کادر فنی تیمش، تمامی شایعات پیرامون تغییر و تحولات احتمالی در فجر سپاسی را رد کرد و از بازیکنانش خواست تا با تمام قدرت در بازی مقابل هوادار به میدان بروند.

فلاح در حاشیه این تمرین به خبرنگار ورزش گفت: به هر حال در فوتبال، برد و باخت همیشه هست و کسانی که در مجموعه‌های خود، سالم کار می‌کنند دشمن کم ندارند. ما هفته گذشته در مسجد سلیمان به تیمی باختیم که انگیزه‌ زیادی داشت و برای بردن ما آمده بود و سه امتیاز را هم گرفت. به نظر من زیبایی‌های این فوتبال هم به همین برد و باخت هاست اما اینکه آنها را جهت بدهیم و استفاده سو از آن داشته باشیم کار اشتباهی است که متاسفانه در فضای مجازی به جریان افتاده است.

او با حمایت از علی‌اصغر کلانتری ادامه داد: البته کسانی هم هستند به صورت واقعی هوادار و دلسوخته تیم هستند و و البته که همه از بازیکن و مربی و ... بخاطر چند نتیجه اخیر ناراحت هستند چون تیم را دوست دارند و به آنها حق می‌دهم اما می‌خواهم صبور باشند و حمایت کنند و انشاالله در بازی با هوادار هم تیم فجرسپاسی دل را شاد خواهد کرد. سرمربی خوب و بادرایتی داریم، کادر فنی خوب و بازیکنان باغیرتی داریم. من از آنها حمایت قاطع می‌کنم و اطمینان دارم با درایت ایشان روزهای خوبی در انتظار تیم سپاسی خواهد بود.

مدیرعامل فجرسپاسی با رد هر گونه اولتیماتوم به کادر فنی فجرسپاسی متذکر شد: نیت خیری پشت این حرف‌ها نیست بلکه می‌خواهند ذهن تیم ما را در آستانه بازی مهمی که با هوادار داریم به هم بریزند. ما قبلا هم این شرایط را تجربه کرده‌ایم و مطمئنم که تیم از پس آن بر می‌آید. امروز هم همه در تمرین هم‌قسم شدیم که این تیم را به شرایط خوبش برگردانیم.

رسول فلاح در خاتمه گفت: فجرسپاسی از هر لحاظ آماده بازی با هوادار است. هواداران خاطرشان جمع باشد که در این تیم از سرمربی و کادرش گرفته تا بازیکن و مدیرعامل و ... هیچ کس باخت را دوست ندارد و قطعا هم کم نمی‌گذارد. شرایط فوتبال همین است که شما یک روز برنده اید و یک روز بازنده و ما تلاش می‌کنیم که برنده‌های آینده باشیم. پس فردا حتما روز سختی در انتظار تیم هوادار خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋