دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نوریچ ۰ ۵ آرسنال؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

آرسنال موفق شد با ارائه نمایش فوق العاده با پنج گل نوریچ را شکست دهد.

نوریچ ۰ ۵ آرسنال؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

به گزارش ورزش، آرسنال که طی هفته‌های اخیر روند فوق العاده ای را پشت سر گذاشته امشب از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان نوریچ قعر جدولی بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 5-0 به سود شاگردان میکل آرتتا خاتمه یافت.

آرسنال از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 6 به گل برتری دست پیدا کند. ضربه فنی و دقیق باکایو ساکا به گوشه دروازه نوریچ رفت تا نتیجه 1-0 شود.

نوریچ ۰ ۵ آرسنال؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

آرسنال بعد از به ثمر رساندن گل نیز توپ و میدان را در اختیار داشت و حملاتی را روی دروازه نوریچ ترتیب داد که البته تا لحظات پایانی نیمه اول نتیجه ای برای این تیم نداشت.

در حالی که بازی به دقایق پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد توپچی‌ها موفق شدند گل دوم را هم وارد دروازه نوریچ کنند. پاس زیبای مارتین اودگارد، کیه‌ران تیرنی را در موقعیتی تقریباً تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود آرسنال خاتمه پیدا کند.

نوریچ ۰ ۵ آرسنال؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

آرسنال در نیمه دوم نیز کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 61 به گل سوم دست پیدا کند اما گابریل مارتینلی در موقعیت آفساید قرار داشت تا این گل مردود اعلام شود.

در دقیقه 67 حملات آرسنال نتیجه داد و این تیم توانست به گل سوم دست پیدا کنید. حرکت زیبای باکایو ساکا با ضربه فوق العاده دقیق این بازیکن همراه شد تا نتیجه 3-0 شود.

در دقیقه 83 اوزان کاباک در محوطه جریمه روی الکساندر لاکازت مرتکب خطا شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود ستاره فرانسوی پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه حریف را باز کند تا نتیجه 4-0 شود.

نوریچ ۰ ۵ آرسنال؛ هر هفته امیدوارکننده تر از قبل

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد آرسنال موفق شد گل پنجم را هم به ثمر برساند. امیل اسمیت رو موفق شد دروازه خالی نوریچ را باز کند تا بازی با نتیجه 5-0 تمام شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋