دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقی: با نساجی می خواهیم بالانشین جدول باشیم

هافبک باتجربه نساجی مازندران مدعی است که این تیم به تلاش برای کسب نتایج بهتر ادامه خواهد داد.

به گزارش ورزش، نساجی مازندران این هفته در دیدار برابر مس در رفسنجان به برتری دست یافت تا یکی از نتایج موفق این هفته را به نام خود کند. 

اکبر صادقی هافبک باتجربه نساجی درباره این بازی می‌گوید: بازی بسیار سختی بود. تیم مس در رفسنجان نباخته بود. آنها بازیکنان باکیفیت و همچنین کادر فنی خوبی دارند و خدا را شکر توانستیم در این بازی به پیروز برسیم.

صادقی: با نساجی می‌خواهیم بالانشین جدول باشیم

هافبک نساجی با اشاره به عملکرد موفق تیمش طی هفته‌های اخیر گفت:  نساجی در ابتدای فصل، بازیهای بسیار سختی داشت. اکثر بازیهای مهم ما مانند گل‌گهر، سپاهان، فولاد، استقلال و پرسپولیس بیرون از خانه بود. درواقع ما در 7 هفته اول بازی‌های سختی را پشت‌سر گذاشتیم اما اکنون شرایط بهتر شده است.

صادقی درباره پیش‌بینی‌اش از رتبه نساجی در پایان نیم فصل گفت: از روزی که با آقای الهامی کار را شروع کردیم با سعی و تلاش دنبال جایگاهی در بالای جدول بودیم و فکر می‌کنم اگر کمی خوش شانس باشیم می‌توانیم به این عنوان دست پیدا کنیم.

هافبک نساجی درباره مدعیان این فصل نیز گفت: شرایط لیگ امسال سخت است. چند تیم بودند که باخته نداشتن اما چند هفته است که پشت‌سر هم نتیجه نمی‌گیرند. تیم‌هایی مانند گل‌گهر، فولاد و سپاهان هزینه کرده‌اند و از لحاظ بازیکن و امکانات شرایط خوبی دارند، می‌توانند مدعی باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋