دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قائدرحمتی: این هفته می بریم و برمی گردیم

قائدرحمتی: این هفته می‌بریم و برمی‌گردیم

حق ما سه امتیاز بازی با گل‌گهر بود؛ قائدرحمتی: این هفته می‌بریم و برمی‌گردیم؛ هافبک آلومینیوم معتقد است توانایی پیروزی مقابل صنعت نفت و بازگشت به جمع سه تیم بالای جدول را دارند.

به  گزارش ورزش، محمود قائدرحمتی درباره شرایط آلومینیوم اظهار کرد: بازی خوب و پرفشاری مقابل گل‌گهر داشتیم و اگر بدشانس نبودیم،و یک پنالتی ما گرفته می‌شد یا به جای تیرک گل می‌زدیم، حق خودمان را در این مسابقه می‌گرفتیم. مواردی که آقای خطیبی برای بازی با گل‌گهر گفته بود را انجام دادیم، تیم برتر زمین بودیم و به جز یکی، دو موقعیت روی ضد حمله، فرصتی به آنها ندادیم.

او با اشاره به اینکه یک امتیاز مقابل گل‌گهر ارزشمند است، عنوان کرد: می‌دانیم که مردم اراک همیشه منتظر برد ما هستند و توقع از تیم ما بالا رفته، اما گرفتن یک امتیاز از تیم پرمهره گل‌گهر که در زمین و روی نیمکت نفرات سرشناسی دارد، کار راحتی نیست ولی معتقدم حق ما در این مسابقه فقط برد بود چون واقعا از هر نظر بهتر کار کردیم و فرصت‌های جدی هم داشتیم که تبدیل به گل نشد.

قائدرحمتی: این هفته می‌بریم و برمی‌گردیم

قائدرحمتی که فصل خوبی در آلومینیوم پشت سر گذاشته و علاوه بر حضور موثر در خط میانی یک گل هم به ثمر رسانده، با اشاره به عملکردش در این تیم ابراز کرد: من با آلومینیوم به لیگ برتر صعود کردم و خاطرات خوبی با این تیم داشتم. امسال هم شرایطی پیش آمد که دوباره در خدمت این تیم باشم و از این انتخاب راضی هستم. خدا را شکر آرامش خوبی در آلومینیوم وجود دارد و من هم تمام توانم را می‌گذارم تا تیمم مثل ۱۱ هفته گذشته سربلند باشد.

هافبک آلومینیوم درباره دیدار مقابل صنعت نفت ابراز کرد: اگر جدول لیگ بهم نمی‌ریخت، ما الان سوم جدول بودیم ولی با این حال چیزی از دست نداده‌ایم و هنوز هم یک مدعی هستیم. این هفته نیز بدون توجه به مشکلات و مسائلی که درباره تیم نفت گفته شده، تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و بهترین عملکردمان را خواهیم داشت تا سه امتیاز را بگیریم و دوباره به جمع سه تیم بالای جدول برگردیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋