دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گزینه جدید بارسلونا برای دفاع راست مشخص شد

ادعای دیاریو اسپورت؛ گزینه جدید بارسلونا برای دفاع راست مشخص شد؛ بارسلونا برای تقویت خود در پست مدافع راست، روی سه بازیکن تمرکز کرده است.

گزینه جدید بارسلونا برای دفاع راست مشخص شد

به گزارش ورزش، یکی از پست هایی که بارسا در آن نیاز به تقویت دارد، دفاع راست است. منطقه ای که سرجینیو دِست و سرجی روبرتو در آن بازی می کنند و هیچکدام هم مد نظر ژاوی هرناندز نیستند. سرجی در واقع یک هافبک وسط است که در سال های اخیر بنا به نیاز بارسا در پست دفاع راست به میدان رفته است. 

سرجینیو دِست هم سال گذشته از آژاکس جذب شد تا جانشین نلسون سمدویی شود که به ولورهمپتون ملحق شده بود. سرجینیو اما بازیکنی در حد و اندازه های بارسا نشان نداده و در فهرست فروش تابستانی بارسا قرار دارد.

گزینه جدید بارسلونا برای دفاع راست مشخص شد

گزینه های بارسا برای جناح راست سزار آسپلیکوئتا مدافع اسپانیایی چلسی و نصیر مزراوی مدافع مراکشی آژاکس هستند. آسپلیکوئتا بیش از مزراوری مورد نظر ژاوی قرار دارد ولی متقاعد کردن او به جدایی از چلسی، کمی سخت به نظر می رسد. بارسا همچنین در مورد مزراوی نیز تردیدهایی دارد. قرارداد هر دو بازیکن در پایان فصل تمام می شود.

گزینه جدید بارسلونا برای دفاع راست مشخص شد

امروز دیاریو اسپورت ادعا کرد که گزینه سوم بارسا برای جناح راست کسی نیست جز جبرئیل سیدیبه، مدافع ملی پوش فرانسوی باشگاه موناکو.

گزینه جدید بارسلونا برای دفاع راست مشخص شد

او با 29 سال سن تجربیات بسیار خوبی هم در رده ملی و هم باشگاهی دارد و زمانی مورد توجه اتلتیکو هم قرار داشت. سیدیبه حالا یک غول دیگر اسپانیایی را علاقه مند به خود می بیند. او که تمایلی برای تمدید با موناکو ندارد، اکنون گزینه بارسا را روی میز می بیند. باید دید در نهایت بارسا از میان این سه بازیکن موفق به جذب کدام بازیکن در تابستان خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋