دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرنوشت پیوس با ویستاتوربین گره خورد

فرشاد پیوس در شرایطی که در این فصل با شهرداری آستارا به لیگ دسته اول بازگشته بود، اکنون شرایط نگران‌کننده‌ای را دنبال می‌کند.

به گزارش ورزش، اسطوره پرسپولیسی‌ها در ادامه حضورش در لیگ دسته اول، در این فصل هدایت شهرداری آستارا را عهده‌دار شده و به نظر می‌رسید با جمع کردن نفراتی قابل اعتنا بتواند شرایط این تیم را برای حضور در کورس مدعیان فراهم سازد. شهرداری آستارا که فصل گذشته به لیگ دسته اول صعود کرده بود، نیم فصل را با صدرنشینی تحت هدایت پایان رافت خاتمه داده بود اما در ادامه اختلاف نظرهای شکل گرفته و مشکلات مالی این تیم مانع از همکاری طرفین شده بود تا آنها در ادامه فصل حتی در کورس بقا نیز قرار گیرند.

پیوس اما در این فصل با حضور در شهرداری آستارا و جذب نفراتی قابل اعتنا این امیدواری را شکل داد تا آستارایی‌ها امیدوار باشند تیمی را در مسیر حضور در جمع بالانشینان داشته باشند. با این حال با گذشت 11 هفته از لیگ این تیم با دستیابی به 14 امتیاز، اختلاف خود را با مدعی سقوط تنها 4 امتیاز می‌بیند تا شرایط به کام آنها نباشد. آستارایی‌ها با حضور در جایگاه دهم جدول و دستیابی به تنها سه برد در شرایطی این هفته مقابل رایکا بابل نیز شکست خوردند که شاگردان پیروز قربانی نیز مشکلات بزرگی را دنبال می‌کردند و این نتیجه دور از انتظار بود. 

سرنوشت پیوس با ویستاتوربین گره خورد

اکنون اما شنیده‌ها حاکی از این است که مسوولان شهرداری آستارا چشم به دیدار این هفته برابر ویستاتوربین دوخته‌اند. فرشاد پیوس که فصل گذشته در ویستاتوربین و در لیگ دسته دوم حضور داشت بعد از نیم فصل همراهی نیمکت این تیم، در نهایت با نظر مدیران ویستاتوربین از کار کنار رفت و اکنون در شرایطی برابر آنها قرار گرفته که سرنوشت خود را تا حد زیادی در این بازی می‌بیند. بعید به نظر می‌رسد چیزی کمتر از برد شهرداری آستارا منجر به ادامه همکاری طرفین شود و باید دید پیوس قادر خواهد بود برابر تیم سابق خود به هدفش دست یابد یا انگیزه بالای بازیکنان ویستاتوربین در این تقابل باعث خواهد شد تا اتفاق دیگری روی نیمکت شهرداری آستارا رقم بخورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋