دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ملاقات سراجی و روانخواه در حاشیه بازی دوستانه (عکس)

امید روانخواه یک روز پس از باخت تیمش در مصاف با استقلال ملاثانی، تیمش را در دیداری دوستانه مقابل امیدهای سایپا محک زد.

به گزارش ورزش، روز گذشته یکی از دیدارهای لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد؛ جایی که امید روانخواه در اولین مسابقه به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا تیمش را مقابل استقلال ملاثانی برای اولین مرتبه در یک مسابقه رسمی زیر نظر گرفت و در پایان اگرچه نارنجی پوشان با گل حسین مالکی در دقیقه 902 تا آستانه کسب امتیاز از این مسابقه رفتند، اما دو گل رضا جباری و مستاجران در نیمه اول شرایط را برای سایپا سخت کرده بود و درنهایت هم بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود میزبان خاتمه یافت.

ملاقات سراجی و روانخواه در حاشیه بازی دوستانه (عکس)


سایپا که در دوران حضور سعید اخباری نتایج خوبی نگرفته بود و سرانجام مدیران باشگاه در پایان هفته دهم تصمیم به کنار گذاشتن این مربی گرفتند، حالا در دوران سرمربی جدید با مشکلاتی نظیر مصدومیت برخی بازیکنان و عدم تناسب بازیکنان تیم با تفکرات سرمربی همراه شده و باید دید امید رونخواه در شش هفته ای که تا پایان نیم فصل زمان دارد، چه نتیجه ای کسب خواهد کرد، تا در پایان نیم فصل نسبت به خرید بازیکنان جدید و تقویت تیم اقدام کند.


یک روز پس از شکست برابر استقلال ملاثانی امید رونخواه که با تمام تمرکز سعی در بهبود شرایط سایپا دارد، دیداری دوستانه را در محل باشگاه میان بازیکنان ذخیره تیم و تیم امید باشگاه ترتیب داد؛ مسابقه ای که با یک گل به سود تیم امید روانخواه خاتمه پیدا کرد.

ملاقات سراجی و روانخواه در حاشیه بازی دوستانه (عکس)


در حاشیه این بازی دوستانه که محسن بیاتی نیا مدیر آکادمی باشگاه نیز در آن حضور داشت، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه نیز نیمه اول مسابقه را تماشا کرد و گفتگویی نیز با امید رونخواه سرمربی جدید تیم داشت.


سایپا در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر دیداری سرنوشت ساز مقابل ملوان صدرنشین مسابقات را در پیش دارد و اگر روانخواه بتواند در این مسابقه تیمش را به برتری برساند، می تواند فاصله با صدر را به امتیاز 9 کاهش دهد.

ملاقات سراجی و روانخواه در حاشیه بازی دوستانه (عکس)

ملاقات سراجی و روانخواه در حاشیه بازی دوستانه (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋